نسخه چاپی

كفاشیان: كی‌روش خواهان اردوهای دیگر در فواصل لیگ است

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید برای برپایی یك اردوی دیگر برای تیم ملی در فواصل بازی‌های لیگ برتر با سازمان لیگ صحبت می‌كند.

به گزارش نما، علی کفاشیان در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره سفر سپ بلاتر به ایران عنوان کرد: بلاتر ساعت 13 چهارشنبه و شیخ سلمان، رییس AFC ساعت 14 همان روز وارد تهران می‌شود. بلاتر چیزی حدود 26 الی 27 ساعت در تهران خواهد بود و برای او مراسم استقبال خوبی هم تدارک دیده‌ایم. برای این مراسم چیزی حدود یک ماه برنامه‌ریزی شده است. همه مسائل برنامه‌ریزی شده و امیدواریم به خوبی اجرا شود. رییس فیفا بعد از ایران برای دیدن دیدار فینال جام‌جهانی نوجوانان به امارات خواهد رفت.

او افزود: همچنین قرار است بلاتر با ریاست محترم جمهور در روز پنجشنبه دیداری داشته باشد. این دیدار در قالب پروتکل فیفاست و هرگاه رییس این نهاد به کشوری سفر کند می‌تواند با رییس‌جمهور آن کشور دیدار کند. همچنین قرار است آقای بلاتر با سرپرست موقت وزارت ورزش و جوانان نیز دیداری داشته باشد. البته مراسم ضیافت شامی برای ایشان با حضور اعضای رده بالای فدراسیون فوتبال هم در نظر گرفته شده است.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا درباره پول‌های بلوکه‌ شده فدراسیون با بلاتر صحبت خواهد کرد، گفت: بله! هر چند بخشی از این پول مربوط به ناظران و داوران ماست و پرداخت شده، اما پول مربوط به صعود جام‌جهانی و دیدارهای انتخابی آن فعلا مسدود است. در صدد هستیم آن پول را به سفارت ایران در سوئیس برسانیم و یک حساب به نام فدراسیون در آن کشور ایجاد کنیم تا پول‌ها را بگیریم.

کفاشیان در پایان و در پاسخ به سوالی درباره دیدار ایران و آمریکا تصریح کرد: آقای کی‌روش فعلا نظرش روی این است که هیچ بازی تدارکاتی قطعی مشخص نشود. ایشان می‌خواهد تا زمان قرعه‌کشی جام‌جهانی که اواسط آذر ماه است، صبر کند تا بر اساس آن تصمیم‌گیری کند. البته احتمال این که در یک رقابت چهارجانبه که آمریکا و یک تیم آفریقایی و یک تیم اروپایی در آن حاضر هستند،‌ حاضر شویم زیاد است. البته کارلوس کی‌روش کمی روی برنامه‌ریزی لیگ همچنان انتقاد دارد و امروز من به سازمان لیگ می‌روم تا ببینم می‌توانیم اردویی در فواصل بازی‌ها برگزار کنیم یا نه. ایشان نظرش این است که لژیونرها از وضعیت تمرینی و آمادگی خوبی برخوردارند و بهتر است بازیکنان داخلی در اردوها برای آماده‌تر شدن حاضر شوند.

۱۳۹۲/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...