نسخه چاپی

درخواست "جمعیت وفاق بحرین" برای مشخص شدن سرنوشت زندانیان زندان "الجو"

عکس خبري -درخواست "جمعيت وفاق بحرين" براي مشخص شدن سرنوشت زندانيان زندان "الجو"

جمعیت وفاق ، ادعای دولت بحرین مبنی بر اجرای توصیه كمیته حقیقت یاب بسیونی درباره كاهش فشارها علیه مخالفان حكومت این كشور را دورغ خواند.

به گزارش نما؛ به نقل از شبکه تلويزيوني اللؤلؤه، جمعيت وفاق اسلامي بحرين خواستار مشخص شدن سرنوشت برخي از زندانيان در زندان «الجو» اين کشور شد. جمعيت وفاق با صدور بيانيه اي آزادي فوري شيخ محمد علي المحفوظ دبير کل جمعيت کار اسلامي بحرين و يکي از اعضاي گروه سيزده نفره چهره هاي سياسي بازداشتي در اين کشور  را خواستار شد .


همچنين در اين بيانيه آمده است: دولت بحرين بايد درباره سرنوشت زندانيان سياسي در اين کشور پاسخگو باشد و از وضع بد انساني آنها سوء استفاده و انتقام گيري نکند.چهره هاي سياسي دربند در بحرين، چهره هاي ملي هستند و بايد با آنها با احترام رفتار شود و چنين رفتار شايسته جايگاه آنها نيست.


خانواده هاي زندانيان سياسي در اين کشور به علت قطع تماس با آنها از روز چهار شنبه گذشته، درباره سرنوشت زندانيان به شدت نگرانند.جمعيت وفاق اسلامي بحرين اعلام کرده است که آنچه که در ساختمان شماره يک زندان مرکزي الجو رخ داده را به سازمان صليب سرخ جهاني اطلاع داده است و خواستار رسيدگي فوري شده است.


اين بدرفتاري با زندانيان بحريني در حالي صورت گرفته، که رژيم آل خليفه مدعي اجراي توصيه کميته حقيقت ياب بسيوني شده است. اين ادعاي دولت بحرين که توصيه هاي کميته بسيوني (گزارش بسيوني) را عملي کرده از سوي تعدادي زيادي از سازمانهاي بين المللي حقوق بشر رد شده است و آنچه که در زندان الجو صورت مي گيرد بيانگر دروغ بودن ادعاهاي دولت بحرين است.

۱۳۹۲/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...