نسخه چاپی

علی كریمی: الان در حد تیم ملی نیستم

علی كریمی با ابراز امیدواری از موفقیت تیم ملی در جام جهانی گفت: در حال حاضر خودم را در حدی نمی‌بینم كه پیراهن تیم ملی را بپوشم اما با بالا بردن تمرین‌ها و تلاشم، سعی می‌كنم تا شرایط ایده‌آل را به دست بیاورم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: علی کریمی با ابراز امیدواری از موفقیت تیم ملی در جام جهانی گفت: در حال حاضر خودم را در حدی نمی‌بینم که پیراهن تیم ملی را بپوشم اما با بالا بردن تمرین‌ها و تلاشم، سعی می‌کنم تا شرایط ایده‌آل را به دست بیاورم.

بازیکن تیم تراکتورسازی پس از شکست از سپاهان با ابراز نارضایتی از نتیجه به دست آمده خاطرنشان کرد: بازی از نظر نتیجه به هیچ عنوان خوب نبود ولی خوشحالم که بازی گرمی را در این هوای سرد شاهد بودیم. از هواداران‌مان برای حضور در ورزشگاه در این شرایط تشکر می‌کنم اما از نتیجه به دست آمده شرمنده‌ایم.

بازیکن سابق تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات پیش آمده در باشگاه پرسپولیس نیز گفت: هنوز درباره چیزی که اتفاق نیفتاده نمی‌توان صحبت کرد. من در حال حاضر تمرکزم بر روی تیم خودم است ولی امیدوارم هر اتفاقی که در باشگاه پرسپولیس می‌افتد به نفع این تیم و هوادارانش باشد، هرچند که تا پایان فصل ممکن است هزار اتفاق بیفتد.

او در پاسخ به سوالی درباره حکم صادر شده برای علی دایی نیز گفت: من باید این سوال را جواب بدهم؟! من که رییس کمیته استیناف نیستم. البته در این میان باید اتهامات ثابت می‌شد و بعد رای صادر می‌شد. این جور اتفاقات برای فوتبال ما خوب نیست و امیدوارم دیگر شاهدش نباشیم.

کریمی درباره وضعیت تیم ملی و اینکه آیا شرایط حضور در جام جهانی را دارد نیز اظهار کرد: هر کسی که می‌خواهد در تیم ملی حضور داشته باشد، باید خود را در وسط زمین اثبات کند. من در حال حاضر خودم را در حدی نمی‌بینم که پیراهن تیم ملی را بپوشم. یکی، دو مصدومیت داشتم که باید با بیشتر کردن تمرین‌های خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم. تراکتورسازی در حال حاضر در کورس قهرمانی است و من تلاشم را در این تیم می‌کنم.

بازیکن تراکتورسازی تصریح کرد: مطمئن باشید وقتی خوب باشیم و حق‌مان باشد، به تیم ملی دعوت می‌شویم و گرنه، دعوت نمی‌شویم. من برای تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در پاسخ به سوالی درباره دعوت از بازیکنان لژیونر در ماه‌های اخیر به تیم ملی ایران نیز افزود: این رقابت همه جا وجود دارد. بازیکنان باید تلاش خود را برای حضور در تیم ملی بیشتر کنند. با حرف زدن که نمی‌توان خود را اثبات کرد. باید نسبت به این اتفاقات حرفه‌ای برخورد کنیم و اگر در خود توانایی حضور در تیم ملی را می‌بینیم باید تلاش کنیم تا نظر مربی تیم ملی را عوض کنیم. اگر بازیکنی به درد تیم ملی می‌خورد چرا نباید در تیم ملی حضور داشته باشد؟
کریمی تصریح کرد: کسانی مثل اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد در مرحله انتخابی جام جهانی باز‌ی‌های خوبی را برای تیم ملی انجام دادند و برای تیم ما موثر بودند. کسی که می‌خواهد در تیم ملی حضور داشته باشد باید با بازی خوب خود طرز تفکر مربی را تغییر دهد.

بازیکن سابق تیم ملی درباره وضعیت تراکتور با توجه به گروه‌بنددی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: در گروه سختی قرار گرفته‌ایم و برای صعود به مراحل بالاتر باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم. در گروه‌مان دو تیم هستند که سابقه قهرمانی در جام باشگاه‌ها را دارند و رقبای جدی ما هستند. اما ما نیز تلاش‌مان را برای صعود به کار می‌بندیم.

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...