نسخه چاپی

قلعه نویی: كی‌روش برعكس عمل كرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی تیمش برابر صبای قم گفت: خوشحالم توانستیم برای اولین بار طلسم نبردن در قم را بشكنیم و سه امتیاز از صبا بگیریم.

به گزارش نما به نقل از مهر، امیر قلعه نویی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر صبا در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه یادگار امام قم گفت: جایگاه صبای قم اکنون جایگاه خوبی در جدول نیست و اگر در پایان فصل قهرمان شویم پیروزی مقابل تیم صبا یکی از ارکان قهرمانی استقلال به شمار می رود.

وی افزود: امروز توانستیم یک بازی منطقی را انجام دهیم و جو بازی بسیار خوب بود و طرفداران دو تیم انرژی خود را برای تشویق تیم های خوشان گذاشته بودند. صبای قم تیم بسیار خوبی است و یکی از دلایلی که امروز باعث شد این تیم نتیجه نگیرد عدم حضور چند بازیکن تاثیرگذار آنها بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: صبای قم خط حمله بسیار خوبی در اختیار دارد و ما نیز به خاطر گل بچه گانه ای که خوردیم 7 دقیقه پایانی به شدت توسط حریف تحت فشار بودیم. اگر پس از به ثمر رساندن گل دوم کمی بیشتر دقت می کردیم می توانستیم به گل‌های بیشتری دست یابیم البته صبای قم نیز در نظم و ساختار دفاعی خوب بازی می کرد. بعد از به ثمر رساندن گل دوم خود به هیچوجه عقب ننشستیم و بازی کاملاً در اختیار ما بود.

وی در مورد وضعیت داوری بازی نیز گفت: داوری ما جزو بهترین، پاک ترین و سالم ترین داوری های آسیا و دنیاست و سال هاست که شخصاً خود بحث حق و حقوق آنها را بیان می کنم. سعید مظفری زاده فیزیک بدنی خوبی دارد، مدیریت بسیار خوبی در زمین بازی داشته و حق او است که در جام جهانی برزیل حضور داشته باشد.

امیر قلعه نویی در مورد وضعیت مالی تیم استقلال هم گفت: استقلال در بین 4 تیم آسیا قرار گرفت اما تاکنون حتی 10 میلیون تومان پاداش دریافت نکرده ایم و هر بازیکن در یکی از بازی های باشگاه های آسیا به اندازه پول یک کفش کتانی پاداش گرفت.

وی با ابراز خرسندی از شکستن طلسم نبردن تیمش در قم افزود: بازیکنان ما با جان و دل کار می کنند و این در حالی است که ورزش کشور با مشکل اقتصادی مواجه است اما این مشکلات مالی نباید باعث شود استقلال و پرسپولیس به عنوان سرمایه ملی به فراموشی سپرده شوند.

سرمربی استقلال تهران افزود: دو ماه دیگر باید در جام باشگاه های آسیا شرکت کنیم و از این رو باید وزیر ورزش و جوانان در برنامه ای کوتاه مدت مشکل مالی استقلال را مرتفع کند.

وی در مورد اختلاف با سرمربی تیم ملی گفت: به سادگی نمی توانیم از جام باشگاه های آسیا بگذریم و با توجه به برخی مسایل نتیجه گیری مقابل تیم های عربی برای مردم بسیار حساس است و هیچ طرفدار فوتبال نمی خواهد تیمش در لیگ آسیا زنگ تفریح شود. روزهای ابتدایی ایشان می گفتند باید در اتاق 3 در 4 بنشینیم و مشکلاتمان را حل کنیم اما الان برعکس عمل می کند و حرف هایش را در رسانه ها می زند. برای کار بهتر باید تعامل داشته باشیم.

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...