نسخه چاپی

استیضاح وزیر صنعت منتفی نشد

درحالی كه نعمت‌زاده روز گذشته در كمیسیون كشاورزی قول داد طرح انتزاع را تا پایان دی ماه اجرا كند و همین امر موجب قانع شدن نمایندگان این كمیسیون از توضیحات وزیر صنعت شده بود، یكی از نمایندگان گفت:طرح استضیاح یكشنبه به هیات رئیسه می‌رود.

به گزارش نما؛ سید محمد بیاتیان در گفت‌وگو با تسنیم در مورد احتمال منتفی شدن استیضاح وزیر صنعت با توجه به نتایج جلسه روز گذشته کمیسیون کشاورزی با نعمت زاده، اظهار داشت: تعداد امضاهایی که برای استیضاح وزیر صنعت از کمیسیون کشاورزی جمع شده حدود ۲۴ نفر است اما مابقی امضا‌ها هنوز پابرجا است.
وی ادامه داد: حتی اگر کل امضا‌های جمع شده از کمیسیون کشاورزی نیز پس گرفته شود همچنان ۴۰ امضای دیگر وجود دارد که حذف نشده و این نشان‌می‌دهد همچنان استیضاح وزیر صنعت منتفی نشده است.
عضو کمیسیون صنایع در مورد زمان تقدیم نامه استیضاح وزیر صنعت به هیئت رئیسه گفت: هنوز نامه به هئیت رئیسه تقدیم نشده ولی انشا الله یکشنبه آینده این کار انجام می شود.
ظهر روز گذشته کمیسیون کشاورزی به منظور بررسی دلایل عدم اجرای قانون انتزاع توسط وزارت صنعت و کشاورزی جلسه‌ای با نعمت‌زاده و حجتی برگزار کرد که در نهایت، قرار شدمرحله نخست طرح انتزاع تادوشنبه جاری و مرحله بعدی نیز تا پایان دی ماه اجرایی شود، اما یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی با توجه به نتیجه جلسه روز گذشته اعلام کرد که احتمالا استیضاح وزیر صنعت منتفی خواهد شد ولی این موضوع منوط به اجرای قول‌های وزیر بر اجرای این قانون تا یک ماه آینده است.

۱۳۹۲/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...