نسخه چاپی

مریم رجوی: مسعود را شوهر همه زن‌های عضو این فرقه ببینید!

عکس خبري - مريم رجوي: مسعود را شوهر همه زن‌هاي عضو اين فرقه ببينيد!

یك عضو جدا شده از مركزیت گروهك تروریستی منافقین گفت: مریم رجوی بارها در نشست‌های ایدئولوژیك سال 78 عراق و ...

به گزارش نما؛ به نقل از کیهان، «مریم سنجابی» با تشریح برگزاری این نشست‌های به ظاهر ایدئولوژیک افزود: مریم رجوی در این جلسات خطاب به زن‌های شرکت‌کننده می‌گفت که باید به جای شوهر، مسعود را انتخاب کنند. نامبرده همچنین در این جلسات خطاب به مردان حاضر در جلسه می‌گفت که شماها نیز باید مسعود را شوهر همه زن‌های عضو این فرقه و ارتش آزادیبخش ببینید.
این عضو جدا شده سازمان تروریستی منافقین ادامه داد: مردها باید اعضای شورای رهبری این گروهک را که همگی زن هستند، قبول کنند و پذیرفتن این موضوع که زن‌ها بالای سر همه مردها باشند، باعث آب‌بندی مردها در موضوع زن و زندگی می‌شود که به آن فکر نکنند.
سنجابی اضافه کرد: مریم رجوی خطاب به شرکت‌کنندگان در این نشست‌های مغزشویی می‌گفت که اعضای به اصطلاح ارتش آزادیبخش ایران باید به کلمات شوهر و یا زن تف کنند و این واژه‌ها را مثل استفراغ خشک شده ببینند.
وی تاکید کرد: مریم رجوی بارها و بارها در این جلسات خطاب به حاضرین می‌گفت که خون هر عضو از سازمان متعلق به مسعود رجوی است و اوست که تشخیص می‌دهد که این خون چگونه، کجا و با چه هدفی باید ریخته شود.
وی تصریح کرد: مریم رجوی در این نشست‌ها با صراحت تمام به حاضران می‌گفت خانواده لانه فساد است و ارتباط شما با خانواده سد اصلی مبارزه با نظام اسلامی و براندازی جمهوری اسلامی است.

۱۳۹۲/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...