نسخه چاپی

كواكبیان:

۶۰ درصد مشكلات احزاب به دولت و حاكمیت برمی گردد

عکس خبري -?? درصد مشکلات احزاب به دولت و حاکميت برمي گردد

دبیركل حزب مردم سالاری با تاكید بر اینكه ۶۰ درصد مشكلات احزاب به دولت و حاكمیت برمی گردد گفت: ۲۰ درصد مشكلات احزاب و گروههای سیاسی به خودشان برمی گردد.

به گزارش نما؛ مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم سالاری در نشست وزیر کشور با دبیرکل و نمایندگان احزاب و گروههای سیاسی که صبح امروز شنبه 14 دی در وزارت کشور برگزار شد گفت: هم وجوب اصلی و هم شرعی هم سیاسی و هم ملی اقتضا می کند که احزاب در کشور نهادینه شود.
وی با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه نظام حزبی در کشور ما هیچ گاه شکل نمی گیرد اظهار کرد: تا وقتی چنین تفکراتی در کشور وجود دارد وضعیت بهتر از این نمی شود.
کواکبیان تاکید کرد: 60 درصد مشکلات احزاب به دولت و حاکمیت برمی گردد و تنها 20 درصد به خود احزاب و برخی گروههای سیاسی برمی گردد.
وی خطاب به وزیر کشور گفت: باید تدارکاتی ببینیم تا این جلسه خروجی هایی داشته باشد.
دبیرکل حزب مردم سالاری خاطرنشان کرد: زمانی من از اقای اژه ای پرسیدم که چرا احزاب مشارکت و مجاهدین را تعطیل کردید اگر اینها جرایم سیاسی مرتکب شده اند باید در دادگاه عقلی به جرم آنها پرداخته شود که وی به من گفت: اینها جرایم امنیتی مرتکب شده اند و با این وجود نمی دانم مرز بین این دو جرم چیست و قطعاً وزیر کشور متعهد است این موضوعات را پیگیری کند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...