نسخه چاپی

تكفیر تاراج منافع ملی

منافع ملی كشور به واسطه ی بی تدبیری و اهمال كاری به تاراج می رود كه این تاراج مورد تكفیر است.

به گزارش نما؛ به نقل از موج،فرامرز احمدي نژاد، عضو هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني ايران، با اعلام اين مطلب اظهار داشت: بايد تمامي دولت ها به دنبال حفظ منافع ملي کشور باشند، بنابراين براي ما مهم نيست که کدام دولت و با چه نگرشي بر سر کار است فقط ما به خواستار حفظ منافع ملي هستيم.
وي با افزود: دولت جديد با تلطيف فضاي سياسي يک گام عملي در راستاي بهبود شرايط اقتصادي برداشته تا جايي که مصوبه هايي براي تأمين هزينه هاي توليد از سوي دولت صادر شده است.
اين فعال اقتصادي با اشاره به انتقادات مجلس از عملکرد دولت جديد و اعضاي کابينه تصريح کرد: مجلس بايد براي تحقق مصوبات اقتصادي دولت بايد همکاري بيشتري با دولتمردان داشته باشد.
احمدي نژاد خاطر نشان کرد: متأسفانه حرکات مجلس بسيار بازدارنده و عليه دولت است، بنابراين بايد مجلسي ها نسبت به عملکرد خود در قبال دولت تجديد نظر کنند.
وي با بيان اين مطلب که در دولت جديد نشانه هايي از نگرش مثبت نسبت به بخش توليد وجود دارد، يادآور شد: هر چند دولت هاي پيشين نيز شعارهايي در راستاي حمايت از توليد داشتند که هيچ يک از آنها محقق نشد.
به گفته ي احمدي نژاد، دولت هاي گذشته با اقدامات خود بخش توليد را فلج کردند، حال بايد منتظر ماند تا مشخص شود که شعارهاي دولت جديد نيز محقق مي شود يا خير.
اين فعال اقتصادي ابراز داشت: با دلخوشي هاي سياسي نبايد منتظر بهبود وضعيت اقتصادي بود، بلکه لازم است تا براي عبور از اين شرايط از تمام ظرفيت ها استفاده شود.
احمدي نژاد با انتقاد از عملکرد جزيره اي دستگاه هاي اقتصادي اذعان داشت: دستگاه هاي اقتصادي با اتخاذ اين رويه به دنبال سهم خواهي بيشتري از اقتصاد هستند و همين امر آسيب هاي جدي به کشور وارد مي کند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...