نسخه چاپی

راه انداری اولین و بزرگترین باشگاه آزاداندیشی نشریات دانشجویی

مدیرعامل خبرگزاری دانشجو از راه‌اندازی نخستین و بزرگترین باشگاه آزاداندیشی نشریات دانشجویی در آینده‌ای نزدیك خبر داد.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس،هادی قاسمی مدیرعامل خبرگزاری دانشجو با اشاره به راه‌اندازی نخستین و بزرگترین باشگاه آزاداندیشی نشریات دانشجویی در آینده نزدیک گفت:‌ با توجه به مشکلات عدیده نشریات دانشجویی در حوزه انتشار نشریه مانند گرانی کاغذ، نحوه مناسب توزیع و ... توان دانشجویان بیشتر به سمت امور اجرایی نشریات سوق داده می‌شود و به همین دلیل تولید محتوا با مشکل مواجه می‌شود.
وی با اشاره به ضرورت الکترونیکی شدن نشریات، افزود: الکترونیکی شدن نشریات امری اجتناب‌ناپذیر است و مجبور هستیم که به زودی وارد این حوزه شویم و باشگاه نشریات دانشجویی نیز این امر را تسریع می‌کند.
مدیرعامل خبرگزاری دانشجو، باشگاه نشریات دانشجویی را به نوعی آزاداندیشی فعالان دانشجویی در حوزه‌های مختلف برشمرد و گفت: باشگاه نشریات دانشجویی نخستین و بزرگترین محل به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های دانشجویان در قالب نشریه است و به نوعی محل آزاداندیشی فعالان دانشجویی در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی،‌ اجتماعی و سیاسی به شمار می‌رود.
قاسمی اضافه کرد: این مجموعه در حال حاضر در مراحل آزمایشات فنی و زیرساختی قرار دارد و نسخه آزمایشی آن در آینده‌ای نزدیک و به احتمال فراوان در نمایشگاه مطبوعات رونمایی می‌شود.
وی با اشاره به ویژگی‌های مختلف باشگاه نشریات دانشجویی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 100 نشریه دانشجویی در مرحله طراحی و پیاده‌سازی این مجموعه کمک کرده‌اند و به همین دلیل می‌توان تعامل دانشجویی را یکی از ویژگی‌های این باشگاه برشمرد.
مدیرعامل خبرگزاری دانشجو گفت:‌ خبرگزاری دانشجو که بزرگترین نیروی انسانی خبرنگار افتخاری را در مجموعه دانشگاه‌ها در اختیار دارد این فرصت تعامل دانشجویی را در باشگاه نشریات دانشجویی فراهم کرده است. زیرا یکی از اهداف راهبردی این خبرگزاری پیوند رسانه و دانشجو است که راه‌اندازی باشگاه دانشجویی نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.
قاسمی با بیان اینکه این مجموعه با همکاری مسئولان نشریات دانشجویی 12 سال اخیر طراحی شده است، افزود: با توجه به اینکه نشریات دانشجویی به عنوان نبض دانشگاه‌ها همواره مورد غفلت بوده‌اند، یکی از قالب‌هایی که می‌تواند آزاداندیشی را به دور از جنجال و هیجانات میدانی کاذب تحقق بخشد مجموعه باشگاه نشریات دانشجویی است و افراد می‌توانند نظرات خود را در این مجموعه قرار دهند.
مدیرعامل خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه تعامل دانشجویان در دانشگاه‌ها یکی از دغدغه‌های دانشجویان بوده است، گفت: باشگاه نشریات دانشجویی به دانشجویان این امکان را می‌دهد که با نشریات دانشجویی مختلف تعامل داشته باشند.
به گفته وی نشریات دانشجویی که مجوز انتشار دارند در این پایگاه قرار می‌گیرند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...