نسخه چاپی

دلیل عدم حضور نماینده مجمع روحانیون در جلسه احزاب

عکس خبري -دليل عدم حضور نماينده مجمع روحانيون در جلسه احزاب

بنا بوده آقای انصاری از مجمع روحانیون در این جلسه شركت كنند. با ایشان كه صحبت كردم گفتند چون این جلسه همزمان با جلسه مجمع تشخیص مصلحت است و آنجا كار ضروری دارند نمی توانند در جلسه وزارت كشور حضور داشته باشند.

به گزارش نما؛ کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران می گوید: بنا بوده آقای انصاری از مجمع روحانیون در جلسه احزاب شرکت کنند. با ایشان که صحبت کردم گفتند چون این جلسه همزمان با جلسه مجمع تشخیص مصلحت است و آنجا کار ضروری دارند نمی توانند در جلسه وزارت کشور حضور داشته باشند.
قسمتی از گفتگوی خبر با دبیرکل حزب کارگزاران را در ادامه بخوانید:
*(دلیل عدم حضور نماینده مجمع روحانیون در جلسه احزاب)تا آنجا که من در جریان هستم مجمع روحانیون این جلسه را بایکوت نکرد. بنا بوده آقای انصاری از مجمع روحانیون در این جلسه شرکت کنند. با ایشان که صحبت کردم گفتند چون این جلسه همزمان با جلسه مجمع تشخیص مصلحت است و آنجا کار ضروری دارند نمی توانند در جلسه وزارت کشور حضور داشته باشند. حتی تا آخرین لحظات هم می‌گفتند که تلاش می‌کنیم یکی از اعضا را به عنوان نماینده بفرستیم اما ظاهرا گرفتار بودند و موفق نشده بودند.
فکر می‌کنید نزدیکی دولت و اصلاح طلبان تا انتخابات مجلس دهم ادامه یابد؟
ما امیدواریم که دوام داشته باشد.
*(فکر نمی کنید دولت در انتخابات مجلس دهم از اصلاح طلبان و اصولگرایان دوری کند و مستقلا وارد انتخابات شود تا مجلس را مطلقا در دست گیرد؟)دولت آقای روحانی دولتی است که بر مبنای میانه‌روی و اعتدال و استفاده از همه جناح‌ها برای اداره کشور شکل گرفته و فکر می‌کنم همین روند هم ادامه پیدا می‌کند، یعنی اگر آقای روحانی در دور دوم هم رییس جمهور شوند فکر نمی‌کنم ترکیب و شرایط کابینه شان تفاوت چندانی کند.
آقای محمدرضا خاتمی چندی قبل عنوان کردند جریان اصلاح طلب در انتخابات مجلس دهم ذیل عنوان جبهه اصلاح طلبان ورود خواهد کرد، آیا کارگزاران هم در قالب همین مجموعه وارد انتخابات خواهد شد؟
تلاش ما همین است، باید ببینیم که مجموعه جبهه اصلاح‌طلبان به چه نتیجه ای می‌رسند. اگر روند به همین شکلی که الان هست پیش رود این اتفاق انشاالله می افتد.
یعنی جلسات انتخاباتی تان برای مجلس دهم آغاز شده است؟
جلسات هست اما به آن معنای که به مرحله تعیین افراد رسیده باشد نیست و هنوز جدی نشده است.

۱۳۹۲/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...