نسخه چاپی

رشد بابك زنجانی در زمان هاشمی

عضو شورای مركزی جبهه پایداری گفت: تاریخ ظهور شهرام جزایری، بابك زنجانی و فاضل خداداد به دوره‌ای برمی‌گردد كه شعارهای تجمل‌گرایی مطرح می‌شد.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس،مجید متقی‌فر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه شروع کار بابک زنجانی از فروش دلار در زمان ریاست مرحوم نوربخش بوده است، گفت: بابک زنجانی زمانی کار خود را در بانک مرکزی آغاز کرد که یک راننده ساده بود و با فروش دلار کم کم به امور آشنا شد و به وضعیت فعلی خود رسید.
وی گفت: بابک زنجانی در زمان هاشمی رشد کرد و بعد با تجارت خارجی توانست وارد صحنه مالی و اقتصادی کشور شود.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه در دوره سازندگی چنین رشدهای رانتی بیشتر اتفاق افتاده است افزود: آقای هاشمی در نماز جمعه تجمل‌گرایی را ترویج می‌کرد و ایشان علاقه داشت که جنگ فراموش شود و ما با غربی‌ها و آمریکایی‌ها کنار بیاییم.
متقی‌فر گفت: بنده معقدم که آقای روحانی مخرج مشترک کارگزاران و اصلاحات است. تاریخ ظهور شهرام جزایری، بابک زنجانی و فاضل خداداد را نگاه کنید. اینها جزو دوره‌ای هستند که بیشتر به تجمل‌گرایی علاقه نشان داده می‌شد و اینگونه نگاه‌ها حاکم بود و هر چند وقت یکبار نیز ما شاهد آشکار شدن فساد آنها در کشور هستیم.
وی تأکید کرد: باید نوع نگاهمان اصلاح شود. هر کس که به آقای هاشمی وصل شود رشد غیرعادی دارد و جزء کسانی است که کم‌کم پا به چنین عرصه‌هایی خواهد گذاشت.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به سیاست‌های مالی و اقتصادی دولت یازدهم گفت: سیاست‌های اقتصادی دولت یازدهم هنوز شفاف نیست و باید منتظر ماند و دید که چگونه عمل خواهند کرد.
متقی‌فر ادامه داد: بابک زنجانی هنگامی که در خارج از ایران کار اقتصادی انجام می‌داد غربی‌ها می‌توانستند آن را پشتیبانی نکنند و در لیست تحریم‌های خود قرار دهند اما با امکانات و مساعدت‌هایی که در اختیار وی قرار دادند باعث پیشرفت بابک زنجانی در خارج از مرزهای ایران شدند.
وی بابیان اینکه غرب به دلیل استفاده ابزاری که از امثال بابک‌زنجانی‌ها می‌کند وجود آنها را برای خود ضروری می‌داند به ماجرای قرار گرفتن نام خاوری در لیست تحریم شدگان اشاره کرده گفت:‌ حضور خاوری در غرب بیانگر مفید بودن چنین افرادی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
این عضو شورای مرکزی جبهه پایداری همچنین در خصوص ظهور بروز خاوری گفت:‌ احمدی‌نژاد در دولت دهم گرایش و تمایل به تفکرات کارگزارانی و اصلاحاتی پیدا کرد چرا که افراد نزدیک به این افکار را با انتصاباتی که انجام داد به دولتش راه داد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...