نسخه چاپی

تعیین شعار كنگره حزب مردم سالاری

عکس خبري -تعيين شعار کنگره حزب مردم سالاري

عضو شورای مركزی حزب مردم‌سالاری از تعیین شعار كنگره دوازدهم حزب متبوعش خبر داد.

به گزارش نما؛ به نقل از تسنیم،میرزابابا مطهری‌نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با اشاره به اینکه جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش روز گذشته برگزار شد، افزود: در این جلسه شعار کنگره دوازدهم تعیین شد و این شعار "حقوق شهروندان، اقتصاد عادلانه و دیپلماسی هوشمندانه است".
وی با بیان اینکه در این جلسه برنامه‌های کنگره دوازدهم نیز مشخص شد، اظهار داشت: کنگره دوازدهم 10 بهمن از ساعت 9:30 با حضور فعالان سیاسی و دبیران کل احزاب و تشکل‌های سیاسی در مجتمع آدینه شروع می‌شود و تا ظهر ادامه خواهد داشت و سخنرانان به تشریح دیدگاه‌ها ونقطه‌نظرات خود خواهند پرداخت.
عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری ادامه داد: بعد از ظهر روز 10 بهمن مسائل درون‌حزبی در کنگره مطرح خواهد شد و نماز مغرب و عشاء در مرقد امام خمینی(ره) اقامه می‌شود و سپس اعضای شورای مرکزی با حاج‌ سیدحسن خمینی دیدار و گفت‌‌وگو خواهند کرد.
مطهری‌نژاد با بیان اینکه در جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش پیرامون لایحه احزاب نیز بحث و بررسی شد، افزود: در این جلسه کمیته سیاسی حزب مامور شد ظرف دو هفته دیدگاه‌ها را در خصوص لایحه تبیین و رسما اعلام کند.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا سخنران ویژه کنگره دوازدهم حزب مردم‌سالاری مشخص شده است، افزود: سخنران ویژه هنوز مشخص نشده است. اما ما دبیران کل احزاب برای حضور در این کنگره دعوت کردیم و باید ببینیم که کدامیک از دبیران کل دعوت حزب را می‌پذیرند، چراکه برخی از سخنرانان دبیران کل احزاب هستند. همچنین خبرنگاران می‌توانند تا ظهر برنامه‌های کنگره حزب مردم‌سالاری را پوش دهند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...