نسخه چاپی

حقوق شهروندی، اقتصاد عادلانه، دیپلماسی هوشمندانه

عضو شورای مركزی حزب مردم‌سالاری از حضور سیدمحمد موسوی‌بجنوردی و محمدرضا عارف در كنگره حزب مردم‌سالاری خبر داد و گفت: «حقوق شهروندی، اقتصاد عادلانه، دیپلماسی هوشمندانه» شعار دوازدهمین كنگره حزب مردم‌سالاری شد.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس، مطهر‌ی‌نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه کنگره حزب مردم‌سالاری روز 10 بهمن ماه برگزار خواهد شد اظهار داشت: این کنگره ساعت 9:30 صبح در مجتمع آدینه واقع در خیابان آبشناسان برگزار خواهد شد.
عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری افزود: در این کنگره از دبیران کل احزاب مجوزدار از جمله احزاب اصول‌گرا نمایندگان مجلس همچون مطهری و پزشکیان و همچنین برخی شخصیت‌های سیاسی از جمله عارف و موسوی‌بجنوردی دعوت به عمل آمده است.
وی با بیان اینکه ما در این کنگره 60 مهمان غیرحزبی خواهیم داشت ادامه داد: اعضای شورای مرکزی حزب بعدازظهر در جلسه‌ای درون حزبی که بدون حضور خبرنگاران در مجتمع آدینه برگزار خواهد شد به بررسی مسائل داخلی می‌پردازند.
مطهری‌نژاد خاطرنشان کرد: اعضای حزب روز 10 بهمن پس از نماز مغرب و عشا با حضور در مرقد امام خمینی (ره) با حضرت امام تجدید بیعت کرده و با سیدحسن خمینی تولیت حرم امام دیدار و وی سخنرانی خواهد کرد.

۱۳۹۲/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...