نسخه چاپی

امام به مطالبه مردم تحقق بخشید

عکس خبري -امام به مطالبه مردم تحقق بخشيد

دبیركل جامعه نمایندگان ادوار: در مسیری كه قدم برداشته‌ایم و حاكمیت جمهوری اسلامی را تثبیت كرده‌ایم از سوی دشمن هزار مانع ایجاد شد و امروزه با شكستن موانع مثل جنگ تحمیلی و دور زدن آن مثل مذاكرات هسته‌ای در جایگاه محكمی ایستاده‌ایم.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محسن کوهکن" با اشاره به تفکرات و آرمان‌های امام خمینی(ره) در طول 35 سال گذشته انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هر انقلابی یک دوران تخریب ساختاری دارد، در این زمینه آرمان‌های امام(ره) با همه تفکرات موجود آن زمان متفاوت بود و از ابتدا با اساس نفی سلطنت گذاشته شد.

وی هم چنین استبداد داخلی، استعمار خارجی، حمایت‌های قدرت‌های خارجی از استبداد خارجی و سپس مطالبه مردم پس از تخریب نظام غیرمشروع از سوی آنان را از دیگر موارد دوران انقلاب عنوان کرد و افزود: بنای حکومت اسلامی پس از انقلاب در سه شعار حیاتی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خلاصه شد.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به معنای این شعار انقلابی ادامه داد: استقلال به معنای قطع کردن دست بیگانگان، آزادی به معنای نفی حکومت مستبد پادشاهی بود که این دو در جمهوری اسلامی رکن دیگر شعار متبلور شد و این در حالی است که در هیچ کجای دنیا چنین حکومتی تا امروز تاسیس نشده است.

وی تصریح کرد: از نظر ساختارهای سیاسی امام(ره) بدون وقفه به آن چه که مطالبه مردم بود تحقق بخشید لذا با وجود ناامنی‌ها و عوامل وابسته به شاه در داخل، حضرت امام در 12 فروردین اصل نظام را به رفراندم می‌گذارد و هیچ گاه به عوامل ناامن اجازه نمی‌دهد آن چه را که براساس رای مردم و با نگاه نظارتی ایشان در کشور تاسیس خواهد شد، وقفه ایجاد کند.

کوهکن اظهار داشت: یک روز نیز سابقه ندارد که انتخابات در کشور ما عقب بیفتد لذا این نقش مهم رهبری در اداره کشور بود؛ امروز در زمینه استقلال هیچ حکومتی در هیچ کجای دنیا چیزی را به ایران دیکته نمی‌کند و اگر آزادی را درست تعریف کنیم به آن‌ هم رسیده‌ایم.

دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار به اظهارات استاد علوم سیاسی اروپایی در یکی از دانشگاه‌های اروپا که با صراحت اعلام می‌کرد "آزادی که در جمهوری اسلامی داشتم در بی‌بی‌سی وجود ندارد" اشاره و تاکید کرد: در مسیری که قدم برداشته‌ایم و حاکمیت جمهوری اسلامی را تثبیت کرده‌ایم از سوی دشمن هزار مانع ایجاد شد و امروزه با شکستن موانع مثل جنگ تحمیلی و دور زدن آن مثل مذاکرات هسته‌ای در جایگاه محکمی ایستاده‌ایم.

نایب رئیس جبهه پیروان با بیان این که پیام اصلی مردم در 22 بهمن پشتیبانی از نظام با حفظ "اتحاد، اتفاق، یکپارچگی" است، خاطرنشان کرد: این اتحاد و یکپارچگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان خارجیایستادگی می‌کند و درصورت تبلور مذاکره کنندگان ما دو پیام می‌گیرند؛ از نظر شکلی محکم صحبت کرده و از نظر محتوایی از مطالبات مردم و دستاوردهای بزرگمان تخطی نکنند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...