نسخه چاپی

پیام آیت الله جنتی به مناسبت یوم الله 22 بهمن

عکس خبري - پيام آيت الله جنتي به مناسبت يوم الله 22 بهمن

آیت الله جنتی آیت‌الله جنتی نماینده مقام معظم رهبری و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای از آحاد مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی گرامیداشت یوم الله 22 بهمن دعوت كرد.




پیام آیت الله جنتی به مناسبت یوم الله 22 بهمن

به گزارش نما؛ به نقل از فارس، آیت‌الله احمد جنتی نماینده مقام معظم رهبری و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای از آحاد مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی گرامیداشت یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

متن پیام دبیر شورای نگهبان به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»

یا ایها الذین آمنو ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم (سوره محمد آیه 7)
با سلام برروح بلند حضرت امام (قدس سره) و ارواح طیبه شهدای عزیز به استقبال روز 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی می‌رویم؛ روز برقراری حکومت اسلامی و عزت و سرفرازی جهادگر اسلام و ذلت و سرشکستگی استکبار جهانی و تحقق وعده الهی ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.
ویژگی امسال، تهدیدهای گستاخانه و شاخ و شانه کشیدن‌های بی‌ادبانه آمریکا است که مانند همیشه ملت غیور و دشمن‌شکن ایران روز 22 بهمن با حضور میلیونی در سراسر کشور با شعار «مرگ بر آمریکا و هیهات من‌الذّله» پاسخ آنها را خواهد داد و مشتهای پولادین خود را بر دهان آنان خواهد کوبید و مقاومت و وحدت‌کلمه و ولایت‌پذیری خود را به رخ آنها خواهد کشید تا بدانند این ملت با صلابت و استوار تا پای جان در حمایت از اسلام و انقلاب خود ایستاده و هرگز تسلیم قدرت‌های سلطه‌گر و خون‌خوار و غارتگر نخواهد شد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...