نسخه چاپی

اثبات انسجام ملی به بدخواهان

عکس خبري -اثبات انسجام ملي به بدخواهان

دبیر دفتر تحكیم وحدت با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن انسجام ملی خود را به بدخواهان نشان می‌دهند.

به گزارش نما؛ به نقل از تسنیم، علی بیانی دبیر دفتر تحکیم وحدت با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ گفت: پس از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ و جشن پیروزی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده این است که مردم پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن انقلاب از مؤلفه‌ها و مشخصه‌های حماسه سیاسی مردم در این سال است و اینکه مردم به دشمنان انقلاب نشان می‌دهند همچنان پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و این حرکت ادامه دارد.
دبیر دفتر تحکیم وحدت با اشاره به شرایط امروز کشور، یادآور شد: امسال اتفاقاتی در چند ماه اخیر در حوزه سیاست‌خارجی رخ داده که موجب آشکارتر شدن ماهیت آمریکا در مقابل مردم و جمهوری اسلامی ایران است و مردم ایران در بزنگاه‌های حساس پاسخ مناسبی به رفتارهای نامناسب آمریکا داده‌اند. امسال نیز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌ها و اهانت‌های مسئولان این کشور به ملت ایران می‌دهیم.
بیانی با تاکید بر اینکه دانشجویان نیز در کنار مردم در راهپمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند، گفت: مردم ما با هر نگاه و سلیقه‌ای در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن‌ حاضر می‌شوند تا اعتماد خود به انقلاب و انسجام ملی خود را پیش‌ از پیش به بدخواهان نشان دهند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...