نسخه چاپی

ناكام ماندن غرب در اجرایی كردن نقشه های خصمانه اش

عکس خبري -ناکام ماندن غرب در اجرايي کردن نقشه هاي خصمانه اش

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد آمریكا در سیاست‌های خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی به توفیقی دست نخواهد یافت.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس، مصطفی ملکوتیان عضو هیات علمی دانشگاه تهران اظهار داشت: حضور همه ساله و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن هم پیام قاطعی علیه سردمداران نظام سلطه جهانی دارد و هم دلگرمی بیشتری به دوستداران انقلاب اسلامی می‌بخشد.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی مدام تلاش می‌کنند تا با اهرم‌های مختلف مواضع جمهوری اسلامی را تضعیف کنند و حضور گسترده مردم در راهپیمایی به سردمداران نظام سلطه جهانی این پیام را می‌دهد که در اجرای نقشه‌های خصمانه‌شان به توفیقی دست نیافته‌اند.
ملکوتیان در ادامه تصریح کرد: دشمنی‌های نظام سلطه جهانی علیه انقلاب اسلامی بدین خاطر است که مردم را از انقلاب و دفاع از ارزش‌های آن دلسرد کنند، البته مردم ایران در 35 سال گذشته نشان داده‌اند که هر ساله با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن از آرمان‌ها و اصول نظام دفاع خواهند کرد.
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: راهپیمایی و گستردگی حضور مردم در 22 بهمن دشمنان نظام جمهوری اسلامی را به تفکر مجدد وامی‌دارد که آیا در ظرف 35 سال گذشته توانسته‌اند با نقشه‌ها و توطئه‌هایشان علیه جمهوری اسلامی به توفیقی برسند؟
وی در ادامه با اشاره به دشمنی آمریکا علیه جمهوری اسلامی گفت: آمریکا از همان ابتدای انقلاب شروع به مخالفت و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی کرد و حتی دست به حمله مستقیم نظامی زد که در توفان شن گرفتار شد و شکست مفتضحانه‌ای را در تاریخ خود ثبت کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: هر روز که از انقلاب اسلامی می‌گذرد بر اقتدار این مردم و نظام افزوده می‌شود و حضور مردم نیز در راهپیمایی می‌تواند به دولت برای پیگیری مسائل اعتمادبه‌نفس بیشتری دهد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...