نسخه چاپی

رئیس واحد علوم و تحقیقات در بازدید و قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام این واحد:

استقلال و سربلندی فعلی كشور، مدیون فداكاری شهدا است

رئیس واحد علوم و تحقیقات، در بازدید از مقبره الشهداء گمنام ضمن قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام این واحد با اشاره به این مطلب كه مقام شهدا نزد خداوند بسیار والا و ارجمند است و آنها نزد پروردگارشان زنده و ناظر بر اعمال ما هستند، تصریح كرد: تكریم قبور شهدا و قرائت فاتحه برمزار آنها باید به یك فرهنگ رایج در بین همكاران، اساتید و دانشجویان تبدیل شود.

به گزارش نما؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات وی با اشاره به این مطلب که در همه کشورها توجه خاص و ویژه ای برای کسانی که حاضرند جانشان را برای حفاظت از کشورشان فدا کنند اعمال می شود، تصریح کرد: ایران کشوری اسلامی است و در حقیقت مقام و ارجی که شهدا در اسلام دارند قابل مقایسه با هیچ عمل، عبادت و ارزش دیگری نیست.
دکتر عباسپور با بیان این مطلب که وظیفه مذهبی و دینی ما است که مقام این شهدا را پاس بداریم و درک کنیم، تصریح کرد: شهیدان مسئولیت خود را برای پاسداری از انقلاب درک کرده و انجام داده اند و استقلال و سربلندی که در حال حاضر مردم و کشور از آن برخوردار هستند را مدیون وجود این شهدا می دانیم.
وی پیشرفت های علمی و توسعه کشور را مرهون و مدیون حضرت امام (ره) و شهدا دانست و ادامه داد: شهداء جانشان را برکف گرفتند و برای پاسداری از انقلاب و اسلام و کشورشان فدا کردند و اگر این حقیقت نبود ، اکنون مشخص نبود که از این افتخار در سطح جهان برخوردار باشیم . این شهداء بودند که ایثار کردند تا انقلاب و میهن اسلامی شان پا برجا و سربلند بماند.
دکتر عباسپور گفت: مسئولیت سنگینی به دوش ما گذاشته شده است. ممکن است کاستی هایی در مدیریت ها ایجاد شود و عملکردهایی باشد که منطبق بر اهداف عالی انقلاب نباشد اما معتقدم این مشکل مدیریتی است ولی اصل انقلاب و ایثارگری هایی که شهدا و جانبازان با هدایت حضرت امام خمینی (ره) کردند مسائلی نیست که با برخی کاستی ها خدشه ای برآن وارد شود.
دکتر عباسپور در ادامه با تبریک 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به تمام مردم ایران بویژه جامعه دانشگاهی کشور ادامه داد: این روزها در حکم یادآوری و تذکری برای ما است تا در حقیقت هرسال با شهدا و امام (ره) عهدی ببندیم که ما درحفاظت از دستاوردهای انقلاب تحت هدایت های مقام معظم رهبری پایدار و مقاوم هستیم و تلاش می کنیم تا از نتیجه تلاش آن ها که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ، پاسداری نماییم .

۱۳۹۲/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...