نسخه چاپی

مانور قدرت ایران در برابر دشمنان

عکس خبري -مانور قدرت ايران در برابر دشمنان

عضو جبهه پایداری با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و انقلابی كشور گفت: قطعا انسجام و وحدت ملت در تمامی صحنه‌ها مانور قدرتی در برابر دشمنان خواهد بود.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان" در واکنش به تهدیدهای مقامات آمریکایی علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: آمریکا با جمهوری اسلامی دشمنی کامل و تمام عیاری دارد و هیچگاه از دشمنی با ایران اسلامی دست بر نمی‌دارد.
نماینده مجلس شورای اسلامی به حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و انقلابی کشور اشاره کرد و افزود: قطعا انسجام و وحدت ملت در تمامی صحنه‌ها مانور قدرتی در برابر دشمنان خواهد بود.
وی با بیان اینکه حضور مردم در تمامی صحنه‌ها در خنثی سازی عملکرد و رفتارهای خصمانه آمریکایی‌ها نسبت به ملت ایران تاثیرگذار خواهد بود، گفت: این کشور هیچگاه از دشمنی‌های خود علیه ایران دست بر نمی‌دارد و قطعا به دنبال نقشه‌ها و توطئه‌های جدیدی علیه کشور ما خواهد رفت.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزات میان ملت ایران با آمریکایی‌ها ادامه دارد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها سعی در تحقیر ملت و کشور ایران در نزد سایر ملت‌هایی که به دنبال استقلال هستند، دارد و به کارهایی غیر از این هم، قانع نیستند.
عضو جبهه پایداری به روند مذاکرات هسته‌‌ای ایران اشاره و افزود: مسئولان باید در روند مذاکرات هسته‌ای با پشتوانه مردم و از موضع قدرت حضور پیدا کنند تا حق ملت ایران را کماکان حفظ کنند.
حجت‌الاسلام حسینیان به اصل وحدت و یکپارچگی و انسجام در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ایرانیان همیشه در دفاع و حمایت از استقلال، آزادی جمهوری اسلامی پیام خود را به دشمنان در تمامی عرصه‌ها و برهه‌های زمانی به آن‌ها نشان داده‌اند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...