نسخه چاپی

مدیران جدید باید فتنه كش باشند

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینكه مردم از وجود فتنه گران متنفرند تصریح كرد: مسئولین باید مطابق خواست مردمی عمل كنند كه شهید دادند،اسیر دادند؛حماسه بزرگ ۲۲بهمن ۹۲ را خلق كردند.

به گزارش نما؛ حجت الاسلام ابراهیمی نماینده سابق مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشت فتنه گران به جایگاه مدیریتی در خراسان جنوبی؛ برای استان بازتاب منفی ندارد بلکه برای دولت و استاندار بازتاب منفی دارد. وی افزود: بازگشت افرادی که توسط مردم ترد شده اند نه به نفع نظام و دولت است و نه به نفع مردم. وی تصریح کرد: این گونه بازگشت حتی به نفع خود فتنه گران نیست،چراکه آن ها باید گذشته خود را جبران کنند نه آن که دوباره بر گرده ملت سوار شوند و مجدد به اذیت و آزار مردم بپردازند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه بازگشت فتنه گران به سمت های مدیرتی استان بعید به نظر می رسد؛تأکید کرد: استاندار بعنوان کسی که مدیریت استان را دارد نباید به این گونه افراد چنین اجازه ای بدهد. وی خاطر نشان کرد: اگر فتنه گران وارد جایگاه مدیریتی استان شوند یک بار دیگر توسط مردم ترد می شوند.
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه نظام ما یک نظام خدایی و ولایی است؛تأکید کرد: مسئولین ما باید در انتصابات ؛ ملاک ها و معیار های مدنظر امام و رهبری را درنظر بگیرند. وی افزود: پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت علیهم السلام نیز معیارهایی برای خدمتگزاران مردم مشخص نموده اند که دولتمردان باید از آن ها استفاده کنند. نماینده سابق مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان با بیان اینکه مردم از وجود فتنه گران متنفرند تصریح کرد: مسئولین باید مطابق خواست مردمی عمل کنند که شهید دادند،اسیر دادند؛حماسه بزرگ ۲۲بهمن ۹۲ را خلق کردند. وی افزود: مدیران جدید باید فتنه کش باشند نه فتنه گر.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به این سخن که" کلّکم راع و کلّکم مسؤول عن رعیّته " اظهار داشت: بنده معتقدم در این زمینه همه خواص یعنی دانشجویان،ائمه جمعه،ائمه جماعات،فرهنگیان و بازاریان مسئولند و نباید بگذارند که فتنه گران به سرکار بیایند. وی تأکید کرد: هر کس در هرجایی که است باید همواره آفت زدایی از نظام را مدنظر داشته باشد. وی افزود: ما معتقدیم که حضور فتنه گران آفت است و نیروهای حزب الله در هرجایی هستند ؛ چه در بسیج چه در نماز جماعت و...باید از نظام آفت زدایی کنند.
نماینده سابق مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان با بیان اینکه خواص باید خط و مشی امام و رهبری را شاخص قرار داده و مطابق آن عمل کنند اظهار داشت: خواص باید با پیگیری از طریق مجلس و قوه قضاییه و حضور در صحنه، جلوی بعضی از آفت ها را بگیرند. حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به برخی نقل قول ها مبنی بر توبه فتنه گران و درخواست جبران گذشته خاطر نشان کرد: کسی که توبه کرده است باید در رده های پایین تر سال ها به مردم خدمت بکند نه اینکه دوباره به کرسی ریاست تکیه بزند تا خون مردم را در شیشه کند. وی تصریح کرد: توبه گرگ مرگ است و گرگ را نمی توان چوپان کرد. وی متذکر شد: اگر فتنه گر چوپان شود،مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...