نسخه چاپی

روسیاهی دوباره برای غرب

عکس خبري -روسياهي دوباره براي غرب

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به روند مذاكرات هسته‌ای ایران با 1+5 اظهار داشت: جهت‌گیری مذاكرات در مجموع مثبت بوده اما همانگونه كه رهبر معظم انقلاب به آن اشاره داشتند به دشمن نباید اعتماد كرد مذاكرات صرفا هسته‌ای بوده و نباید اجازه داد مسائل غیرهسته‌ای وارد مذاكرات شود.

به گزارش نما؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 4 اسفند) مجلس گفت: هفته گذشته شاهد برگزاری مقتدرانه اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و به ریاست دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بودیم.
وی ادامه داد: اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی با حضور 30 هیأت پارلمانی و 15 عضو ناظر به بهترین نحو ممکن برگزار شد و این در شرایطی بود که میانگین رؤسای شرکت کننده در 9 دوره قبلی 17 رئیس‌مجلس بود.
جعفرزاده تاکید کرد: غرب مجددا برای منزوی نشان دادن ایران روسیاه شد و همانطور که مشاهده نمودید راهبری منطقه در دست ایران سرافراز است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 اظهار داشت: جهت‌گیری مذاکرات در مجموع مثبت بوده اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره داشتند به دشمن نباید اعتماد کرد مذاکرات صرفا هسته‌ای بوده و نباید اجازه داد مسائل غیرهسته‌ای وارد مذاکرات شود.
نماینده مردم رشت با اشاره به حوادث اخیر در کشور اوکراین بیان کرد: در ظرف کمتر از 10 ساعت با حضور و مداخله غربی‌ها و در کمال ناباوری با حضور سناتورهای پیر آمریکایی، توافق صلح داخلی کشور اوکراین در میدان کی‌ا‌ف نقض و دولت سقوط می‌کند.
وی ادامه داد : اینها برای ما تلنگری است که بعد از 35 سال نظام جمهوری اسلامی بدون تکیه بر قدرت‌های مدعی و منفور و با تکیه بر توان داخلی همچنان با اقتدار پابرجاست و در ابتدای سی و ششمین سال عمر پربرکت نظام قرار داریم که این حاصل وجود اصل ولایت مطلقه و راهبری هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و هست.
جعفرزاده همچنین بیان کرد: با فرامین صادره و ابلاغ سیاست‌های راهبردی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و تاکید رئیس جمهور به التزام همه قوا و مسئولین به عمل به اجزای آن، تحریم‌های ناجوانمردانه ملت ایران با شکست مواجه ‌شده و نظام ولایی ایران پله‌های ترقی را سریع‌تر طی می‌کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: علی‌رغم برخی نامهربانی‌ها به دولت و با توجه به اینکه دولت کمتر از 6 ماه است که بر سر کار آمده، سه وزیر آن کارت زرد دریافت کرده‌اند و چند وزیر نیز پشت در استیضاح قرار گرفته‌اند که این بیانگر این است که تناقضی در گفتار و عمل مجلس از حیث ارتباط با مردم و آشنایی با نیازهای آنها و شنیدن حرف‌های آنها وجود دارد.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...