نسخه چاپی

تهیه گزارش از علل فساد بابك زنجانی در كمیسیون اصل ۹۰

عکس خبري -تهيه گزارش از علل فساد بابک زنجاني در کميسيون اصل ??

نایب رئیس كمیسیون اصل ۹۰ مجلس از تهیه گزارشی درباره نقاط آسیب‌پذیر و اشكالاتی كه در سیستم بانكی و نهادها وجود دارد كه سبب بوجود آمدن پدیده‌هایی مانند فساد بابك زنجانی می‌شود، خبر داد.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، داوود محمدی نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره پرونده‌های مورد بررسی در کمیته اقتصادی کمیسیون مطبوعش اظهار داشت: در این کمیسیون پرونده بابک زنجانی و شکایت‌هایی از اپراتور ایرانسل وجود دارد که مورد بررسی قرار گرفته است که در مورد پرونده شکایت از ایرانسل باید بگویم که استعلاماتی به عمل آمده و ما منتظر پاسخ استعلامات هستیم.
وی افزود: قرار است در مورد پرونده بابک زنجانی، گزارشی از باب بررسی اصلاح ساختارها و اشکالاتی که در فرآیندها و سیستم‌ها وجود داشته و در واقع دلایلی که سبب بوجود آمدن چنین پدیده‌هایی می‌شود، تهیه شود.
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 بر همین اساس تصریح کرد: این گزارش درباره نقاط آسیب‌پذیر و اشکالاتی است که در سیستم بانکی، نهادها، سازمان‌ها و سایر تشکیلات اجرایی و غیراجرایی وجود دارد و سبب بوجود آمدن پدیده‌هایی مانند همچون این پرونده می‌شود لذا ما در این گزارش این موضوعات را ارزیابی می‌کنیم تا به جای معلول‌ها با علت‌ها برخورد شود.
محمدی خاطرنشان کرد: پس از اتمام کار این گزارش در کمیته اقتصادی، موضوع در صحن کمیسیون مطرح می‌شود و اگر اعضای کمیسیون اصل 90 به آن رأی دهد، این گزارش در صحن علنی نیز قرائت خواهد شد.

۱۳۹۲/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...