نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش:

باید در راستای رسیدن به اقتصاد مقاومتی گام برداریم

عکس خبري -بايد در راستاي رسيدن به اقتصاد مقاومتي گام برداريم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش با اشاره به تحریم‌ها، تورم و شرایط كشور، گفت: باید با تدابیر مسئولان، فرماندهان و رعایت اصول صرفه‌جویی در راستای رسیدن به اقتصاد مقاومتی گام برداریم. ما با استقلال امروز كشور و عدم وابستگی به بیگانگان ثابت كرده‌ایم كه می‌توانیم.

به گزارش نما؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم افتتاح درمانگاه یگان آماد و پشتیبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا گفت: با عنایت به اینکه در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت فرماندهی کل قوا بر عهده یک مجتهد جامع‌الشرایط است ما دو نوع تکلیف بر دوش داریم، یکی تکلیف شرعی و دیگری تکلیف قانونی. وجه شرعی آن بخاطر مرجعیت حضرت آقاست و وجه قانونی آن به خاطر فرمانده کل قوا بودن ایشان است؛ بنابراین در اجرای دستورات معظم‌له تخلف و تأخیر هرگز جایز نیست.
وی در ادامه افزود: جای بسی افتخار و مباهات است که در خانواده‌های ما این روحیه معنوی اطاعت از ولی در کودکی توسط پدران و مادران به فرزندان خود آموخته می‌شود.
اسماعیلی در پایان با ابراز رضایت از مجموعه‌های معاونت آماد و پشتیبانی و فرماندهی آماد و پشتیبانی قرارگاه، همه مسئولان و کارکنان را به همدلی و وحدت توصیه کرد و افزود: با روحیه همفکری و همدلی روز به روز در شکوفایی و رشد قرارگاه نوپای پدافند هوایی سهیم باشیم و با این روحیه می‌توانیم به نقطه مطلوب یعنی رضایتمندی فرماندهی معظم کل قوا دست یابیم.

۱۳۹۲/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...