نسخه چاپی

تهاجم به صدا و سیما یك سناریو مشخص دارد

عکس خبري -تهاجم به صدا و سيما يك سناريو مشخص دارد

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینكه برخی انتظار دارند صداوسیما مدام مدح دولت را كرده و هرگز مشكلات معیشتی مردم را پوشش ندهد، گفت: برخی‌ها با حركات گازانبری به دنبال انتقام‌ از سازمان رسانه ملی هستند.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در خانه ملت با اشاره به هجمه برخی دولتی‌ها به سازمان صدا و سیما اظهار داشت: تهاجم به سازمان صدا و سیما یک برنامه حساب‌شده و سناریویی مشخص است.
وی تأکید کرد: برخی‌ها در بدنه دولت برای تهاجم به صدا و سیما برنامه دارند و حتی می‌خواهند از ظرفیت‌های مردمی نیز در این راستا استفاده کنند.
نماینده مردم یزد در مجلس گفت: تلاش برای اختلاف افکنی قومیتی و حرکت به سوی بخشی‌نگری از جمله برنامه‌های برخی افراد برای هچمه به رسانه ملی است که نهادهای امنیتی هوشیار باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه سازمان صدا و سیما در راستای بصیرت‌بخشی اقدامات چشمگیری داشته است، گفت: برخی‌ها با حرکات گازانبری به دنبال انتقام‌ از رسانه‌ملی هستند اما باید بدانند که مردم هوشیار هستند؛ برخی تصور می‌کنند رسانه ملی باید مدام مدح آنان را کند و مشکلات معیشتی مردم را پوشش ندهند که این انتظار خلاف رسالت رسانه ملی است 

۱۳۹۲/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...