نسخه چاپی

تند داوری كردن آشنا زود بود

عکس خبري -تند داوري کردن آشنا زود بود

نایب رئیس شورای نظارت بر عملكرد صدا و سیما با بیان اینكه زود بود آقای آشنا اینگونه تند داوری كند گفت: شاید رسانه‌ای كردن این موضوع به این زودی یك نوع سهم خواهی و امتیازخواهی باشد.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، رمضانعلی شجاعی کیاسری نایب رئیس شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما به اظهارات اخیر آشنا نماینده دولت در شوای نظارت بر علمکرد سازمان صدا و سیما اشاره کرد و گفت: آن چیزی که شرح وظایف و رسالت شورای نظارت بر صدا و سیما را تعیین می‌کنند قانون است، که ما در شرایط فعلی قانون داریم و طبق قانون وظیفه خود را انجام می‌دهیم.
وی افزود: شاید بخشی از اظهارات آقای آشنا به خاطر عدم اطلاع وی نسبت به قوانین حاکم بر شورای نظارت بر صدا و سیما است.
نایب رئیس شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما تاکید کرد: از آنجایی که آقای آشنا حدود ۳ الی ۴ ماه بیشتر نیست که به این شورا پیوسته شاید زود بود که اینگونه تند داوری کند.
شجاعی کیاسری در ادامه تصریح کرد: افراد تندتری هم از جهت سیاسی در دولت‌های اصلاحات گذشته و هم در دولت اصولگرایی گذشته در این شورا بودند که نمونه آن را در دولت آقای احمدی‌نژاد شاهد بودیم به طوری‌که نماینده دو دولت گذشته در شورای نظارت مواضع تندتری داشتند.
وی افزود: هم آقای جوانفکر و هم آقای بقایی به عنوان نمایندگان دولت احمدی‌نژاد در شورای نظارت علی رغم مواضع تندی داشتند اما هیچ وقت این موضوعات را رسانه‌ای نکردند چرا که وظیفه شورای نظارت، حل و فصل مسائل در داخل این شوراست و خود شورا باید مشکلات صدا و سیما ار حل و فصل کند. بنابراین رسانه‌ای کردن انتقادات به این زودی شاید یک نوع سهم خواهی و امتیازخواهی باشد.
نایب رئیس شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما گفت: جلسه بعدی این شورا روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و در این شورا اظهارات حسام الدین آشنا بررسی خواهد شد.
گفتنی است؛ حسام الدین آشنا، نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر صداوسیما در مراسم رونمایی از یک کتاب گفت: "شورای نظارت فعلی هیچ نیست و جنبه تشریفاتی دارد." وی در ادامه گفت: "این شورا هیچ قدرت اجرایی و نظارتی ندارد و فقط دو هفته یک بار شش نفر دور هم می‌نشینند و گعده می‌کنند و هیچ تضمینی بر اجرای مصوبات شورا در سازمان صداوسیما وجود ندارد."

۱۳۹۲/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...