نسخه چاپی

مطالبات رهبری نقشه راه دانشجویان برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب است

عکس خبري -مطالبات رهبري نقشه راه دانشجويان براي رسيدن به آرمان‌هاي انقلاب است

دبیر تشكیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری به تشكل‌های دانشجویی گفت: منشور مطالبات رهبر معظم انقلاب از سال‌های گذشته و اكنون نیز نقشه راه دانشجویی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب است.

به گارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران ،"سیدسجاد موسوی" با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری به تشکل‌های دانشجویی گفت: منشور مطالبات رهبر معظم انقلاب از سال‌های گذشته و اکنون نیز نقشه راه دانشجویی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب است.
وی تأکید کرد: بدنه دانشجویی برای حفظ قوام خود در دانشگاه‌ها و همچنین پایین آوردن ضریب خطایش و رسیدن به آرمان‌های جنبش دانشجویی، باید موشکافانه و با دقت بیش‌تری مطالبات رهبری را پیگیری کنند.
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: اگر در جایی نظام نتوانست کارآمدی خود را به اثبات برساند به دلیل عدم دقت در منویات رهبری بوده است.
موسوی با اشره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 81 مبنی بر اینکه باید در حوزه اقتصادی دقت عمل بیشتری صورت بگیرد، گفت: اگر در تمامی حوزه‌ها توجه عملی و نه تبلیغاتی به پیام‌های رهبری شود، نظام به کارآمدی لازم و صحیح دست می‌یابد.
وی با بیان اینکه جنبش دانشجویی باید نسبت به منویات رهبری به طور خاص و ویژه عمل کند، خاطرنشان کرد: آفتی که برخی دستگاه‌ها درباره منویات رهبر معظم انقلاب دچار می‌شوند این است که عملکردی سیاسی‌کارانه و تبلیغاتی در مقابل مطالبات ایشان از خود بروز می‌دهند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...