نسخه چاپی

حاشیه امن برای زوج منحرف در صدای امریكا

این زن و شوهر كه همت خود را بر ترویج انحرافات اخلاقی و عقیدتی متمركز كرده اند، از جایگاهی مستحكم در رسانه دولتی امریكا برخوردارند.

به گزارش نما ، چندی پیش آرش سیگارچی، مجری تلویزیون فارسی صدای امریکا، به علت عملکرد آماتوری و دادن سوتی های مکرر در برنامه «روی خط» از این برنامه جابجا و با تنزل رتبه، به پشت دوربین تبعید شد.
این تصمیم مدیران شبکه دولتی امریکا در حالی عملی شده که "سیامک دهقان پور" دیگر مجری این شبکه، مدت هاست اجرای برنامه ای موسوم به «افق» را بر عهده دارد و به رغم عدم تسلط کافی بر مسائل سیاسی و توهین های متعدد به ملت ایران در برنامه یادشده، هیچ گونه تذکر یا توبیخی دریافت نکرده است.
در برنامه افق نه تنها اطلاعات اشتباه به مخاطب ارائه می شود بلکه در سیاه نمایی از وضعیت ایرانیان آنقدر زیاده روی می شود که در مواردی حتی اعتراض و واکنش صریح کارشناسان و مهمانان این شبکه را نیز برمی انگیزد.
در این برنامه ضمن چندملیتی خوانده شدن کشور ایران (با پوزش از هموطنان) ملت ایران به سگ تشبیه شده و دهقان پور به عنوان مجری نه تنها واکنشی نشان نداده، بلکه در برخی موارد پس از انتقاد مخاطبان، به دفاع از کارشناسان هتاک برخاسته است!
قرائن و شواهد موجود حاکی از این واقعیت تلخ است که عدم برخورد با مجری ضعیف برنامه افق، معلول رابطه صمیمی وی با بهائی ها و تعهد نامبرده به تلاش در راستای تأمین منافع این فرقه ضاله می باشد.
چیزی که خود دهقان پور با حضور در برنامه اختصاصی بهائیان در یکی از تلویزیون های ضدانقلاب، بدان تصریح و اقرار نموده است و توانسته از این طریق، نظر مثبت "ستاره درخشش" (مدیر بهائی بخش فارسی VOA) را به خود جلب کند.
از جمله مأموریت های محوله به دهقان پور از جانب فرقه بهائیت -علاوه بر سیاه نمایی ضد نظام جمهوری اسلامی- شبهه پراکنی و وارونه نمایی در خصوص اعتقادات مذهبی مردم ایران است.
به عنوان مثال، وی آخرین برنامه افق را به موضوع نمایش چهره خاندان پیامبر(ص) در قاب سینما اختصاص داد و از طریق نظرسنجی، مخاطبان را به مشارکت در بحث دعوت کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...