نسخه چاپی

كمیسیون امنیت ملی آزادی ۵ مرزبان را با جدیت دنبال می‌كند

عکس خبري -کميسيون امنيت ملي آزادي ? مرزبان را با جديت دنبال مي‌کند

عضو هیئت رئیسه كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: كمیسیون امنیت ملی آزادی ۵ سرباز مرزبان ایران را كه در نقطه صفر مرزی ربوده شده‌اند، با جدیت پیگیری می‌كند.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، محمدحسن آصفری با اشاره به 5 سرباز ربوده شده، اظهار کرد: 5 سرباز ایرانی در نقطه صفر مرزی از سوی تکفیری‌ها و گروه‌های تندرو انجام شده که هدف آنها از این کار ایجاد نا‌امنی و برهم زدن ثبات منطقه است.
وی افزود: این نوع رفتارها و آدم ربایی‌ها نشان‌دهنده آن است که پشت این کارها هیچ اعتقاد اسلامی و دینی وجود ندارد و تنها سیاست‌های افراطی‌گری و جریان‌های تکفیری منشأ آن است.
دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: سربازی که برای خدمت به کشور و حفظ مرزها آمده و هدفی جز خدمت به میهن و مقابله با ناامنی و قاچاق مواد مخدر کار دیگری نمی‌کند دچار مشکل شده و وظیفه ما است که این‌گونه مشکلات را چاره‌جویی کنیم.
آصفری با اشاره به عمل شنیع آدم‌ربایی، گفت: در هیچ‌جای دنیا آدم‌ربایی حامی ندارد و هر انسانی با هر فکر و اندیشه‌ای این عمل را به‌شدت محکوم می‌کند و آن را عملی غیرانسانی و غیراخلاقی می‌داند.
وی افزود: این‌گونه اعمال تنها از گروه‌های تروریستی برمی‌آید و فقط هویت اصلی استکبار و تروریسم جهانی را برملا ساخته انزجار جهانی را در پی دارد.
دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی پس از تعطیلات مجلس این مسئله را به‌جدیت و سرعت پیگیری می‌کند و نمی‌گذارد که دشمنان از این مسئله خوشحال باشند و بدخواهان ایران را به انجام اعمال ضدامنیتی برانگیزانند.
وی با اشاره به انتظار ایران از دولت پاکستان گفت: انتظارمان از دولت پاکستان این است که در این زمینه همکاری لازم را با ایران داشته باشد و تمامی تلاش خود را برای یافتن و آزادی سربازان ایرانی ربوده شده به کار گیرد.
آصفری افزود: دولت پاکستان باید همکاری دیپلماتیک خوبی با ایران در رابطه با این سربازان ایرانی که در نقطه صفر مرزی ربوده شده‌اند داشته باشد و در نظر بگیرد که این سربازان تنها برای تأمین امنیت منطقه و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.
وی تصریح کرد: ربایندگان سربازان ایرانی باید بدانند که اگر اقدام به آزادی سربازان ربوده شده نکنند جمهوری اسلامی با قاطعیت وارد عمل خواهد شد و جواب قاطع و محکمی به آنها می‌دهد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...