نسخه چاپی

حضور گروه سپاسد در جمع پنج رتبه نخست كشور

عکس خبري -حضور گروه سپاسد در جمع پنج رتبه نخست کشور

گروه تخصصی سپاسد از رده‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در سومین ارزیابی جهانی سازمان دانشی برتر‏ یكی از پنج رتبه برتر ایران را به خود اختصاص داد.

به گزارش نما ، گروه تخصصی سپاسد در سومین دوره ارزیابی جایزه جهانی سازمان دانشی برتر سال 1392 (2013-MAKE) پس از چند مرحله ارزیابی فنی و بررسی­‌های میدانی، در مراسم داوری و انتخاب سازمان­‌های دانشی برتر کشور موفق شد که جایزه ملی سطح چهارم را کسب کند.
بنابراین گزارش، گروه تخصصی سپاسد با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند مدیریتی و با در اختیار داشتن ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته روز توانایی اجرای انواع سد‏، ساختمان نیروگاه‌های برق‌آبی، خطوط ریلی مترو و تأسیسات وابسته، احداث شبکه‌های آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال برق فشار قوی، سازه‌های بتنی بلند و... را دارد و در چارچوب ارزش‌های خود در راستای حرکت به سمت سازمان یادگیرنده و بهره‌ور، با اقدام به پیاده‌سازی نظام مدیریت دانش و با هدف ارزیابی و ارتقای خود در نظام مدیریت دانش از الگوی جایزه جهانی MAKE استفاده نموده است.
جایزه جهانی سازمان دانشی برتر MAKE (Most Admired Knowledge Enterprise ) از سال 1998 با همکاری موسسه تحقیقات مدیریت دانش و سرمایه فکری Teleos و شبکه جهانی دانش (Network Knowledge) به صورت سالیانه برگزار می‌شود این جایزه به دنبال شناساندن سازمان‌هایی است که در خلق ارزش برای ذی‌نفعان خود از طریق تبدیل دانش‌ها و سرمایه‌های فکری صریح و ضمنی به محصولات و یا خدمات‏، راهکار‌های بهتری نسبت به سازمان‌های دیگر دارند.

۱۳۹۲/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...