نسخه چاپی

سرپرست جدید خبرگزاری دانشگاه آزاد منصوب شد

طی حكمی از سوی جانشین رئیس دانشگاه آزاد در حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، مریم جمشیدی به سرپرستی خبرگزاری دانشگاه آزاد منصوب شد.

به گزارش نما ، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام طه هاشمی جانشین رئیس دانشگاه آزاد در حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، مریم جمشیدی به سرپرستی خبرگزاری آنا منصوب شد.
در حکم انتصاب سرپرست آنا ابراز امیدواری شده، با عمل در چارچوب قوانین و مقررات مصوب کشور در حوزه رسانه و سیاست‌های هیئت‌امنا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، خبرگزاری آنا به عنوان یک خبرگزاری ملی با رویکرد دانشگاهی ارتقا یابد.
در مراسمی با حضور طه هاشمی، مجید رضائیان، مشاور رئیس دانشگاه آزاد و دبیر شورای راهبردی ارتباطات و اطلاع‌رسانی این دانشگاه و اعضای تحریریه خبرگزاری آنا، معارفه سرپرست جدید این خبرگزاری انجام شد.
در این نشست، طه هاشمی در سخنانی صمیمانه با اعضای تحریریه خبرگزاری دانشگاه آزاد به تشریح ویژگی‌های رسانه در تراز این دانشگاه پرداخت و گفت: بر خلاف بسیاری از رسانه‌های کشور که دارای عقبه‌های سیاسی هستند، پشتوانه رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، مجموعه‌ای منحصر به فرد از نخبگان کشور و اساتید دانشگاه هستند که یک عقبه فکری و علمی را شکل می دهند.
وی با اشاره به خط قرمزهای رسانه‌های دانشگاه آزاد، گفت: مسیر ما را بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کند و قطعا حفظ آبروی مردم، از خط قرمزهای ماست، چرا که ما بولتن نیستیم و در کار سیاسی، هم می‌خواهیم کار فاخر و دانشگاهی در چارچوب اعتدال انجام دهیم.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد بر حفظ نیروهای فعال در رسانه‌های دانشگاه آزاد با سلایق و تفکرات مختلف اعم از اصول‌گرا و اصلاح‌طلب و معتدل و میدان دادن به همه برای فعالیت حرفه‌ای طبق مشی اعتدال تاکید کرد.
در ادامه این نشست، مجید رضائیان نیز با حساس و پیچیده خواندن حرفه روزنامه‌نگاری، اظهار داشت: خبرگزاری آنا باید با اخباری شناخته شود که به دلیل پشتوانه اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد، مزیت نسبی آن باشد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...