نسخه چاپی

حمله فیس‌بوكی به درواز‌ه‌بان تیم‌ملی ایران +عكس

شنیده‌ها حاكی از آن است كه برخی از هموطنان عزیز و همیشه حاضر در شبكه‌های اجتماعی، پس از بازی دوستانه ایران و گینه كه با اشتباهات گلر و باخت ایران همراه شد، دوباره فرصت را مغتنم شمرده و این‌بار با حضوری كه چندان پرشور نیست، اقدام به راه‌پیمایی در فیس‌بوك كرده‌اند!

به گزارش نما به نقل از بانک ورزش: شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی از هموطنان عزیز و همیشه حاضر در شبکه‌های اجتماعی، پس از بازی دوستانه ایران و گینه که با اشتباهات گلر و باخت ایران همراه شد، دوباره فرصت را مغتنم شمرده و این‌بار با حضوری که چندان پرشور نیست، اقدام به راه‌پیمایی در فیس‌بوک کرده‌اند!

پس از فتح صفحات شخصی لیونل مسی مهاجم تیم‌ملی آرژانتین که بحث جهانی به راه انداخت، لیما مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی برزیل، مهاجمان تیم‌ملی بوسنی و مربی تیم‌ملی نیجریه (که تنها گناهشان همگروهی با ایران در جام‌جهانی است)، هاسه‌گاوای دو رگه، به دلیل حضور نیافتن در تیم‌ملی مورد عنایت آنها قرار گرفت تا بیشتر به حضور یا عدم حضور در کشورمان بی‌اندیشد! در آخرین مورد از این حملات که هیچ ورزشکار یا مسئولی از گزند آنها در امان نیست، این‌بار دنیل داوری دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ایران با استقبال سرد و گرم برخی از هموطنان مواجه شد تا اشتباهات قبلی را دیگر تکرار نکند. بعضی از آنها که از ادبیات بسیار تند و تیزی استفاده می‌کنند، در حمایت از دروازه‌بان سابق و مورد غضب کارلوس کی‌روش وارد میدان شده و برخی دیگر سنگربان برانشوایگ را تحت حفاظت خود دارند.

البته جای نگرانی زیادی وجود ندارد، زیرا صفحه فیس‌بوک داوری از ژوئن 2013 تاکنون بروزرسانی نشده و احتمالا او با چنین پیام‌هایی روبرو نمی‌شود. اما پرسش اساسی این است که نفر بعدی این جنگ یک‌طرفه چه کسی خواهد بود و در میدان نبردی که سربازان آن از «هویت» مشخصی برخوردار نیستند، بالاخره، چه زمانی به صلح و آتش‌بس روی خواهند آورد؟

100824_372.png

۱۳۹۲/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...