نسخه چاپی

امروز بیش از هر زمان به بصیرت نیازمندیم

عکس خبري -امروز بيش از هر زمان به بصيرت نيازمنديم

نماینده مردم پاكدشت در مجلس با اشاره به اینكه ملت از حقوق مسلم هسته‌ای خود كوتاه نمی‌آید،گفت: تیم مذاكره‌كننده باید در مذاكرات با 1+5 این خواست و مطالبه را نمایندگی كنند و بازتاب دهنده صدای رسای ملت حق طلب كشورمان بوده و در مقابل دشمن موضع‌گیری جدی داشته باشد.

به گزارش نما ، فرهاد بشیری در صحن علنی امروز (یکشنبه 18 اسفند) مجلس در نطق میان دستور خود با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) با اشاره به سخنان پیامبر اکرم در مورد شخصیت این بانوی بزرگ اسلام، گفت: پیامبر می فرمایند نور دخترم فاطمه از نور خداست و دخترم فاطمه برتر از آسمان‌ها و زمین است بنابراین شناخت فاطمه برابر با شناخت پیامبر و امیرالمومنین و یازده فرزند صالح و تمامی ارزش‌های الهی است.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اندیشه و بصیرت فاطمی در متن زمان جاری است افزود: امروز در غوغای تهاجمات نرم ضد بشری جبهه استکبار، بیش از هر زمان دیگری به این بصیرت نیازمندیم تا فریب شیطان بزرگ را نخوریم و سبکسرانه، آن ستمکاری را که سرفصل سیاه ظلم و جنایات بشریت را متحیر ساخته است بزک نکنیم.
این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به اظهارات اخیر مستکبران که با وجود روحیه روسیاهی آشکارش ملت آزاده ما را به نقض حقوق بشر متهم می‌سازد، تصریح کرد: دخت پیامبر اسلام به ما درس استقامت و پایداری داده است بنابراین دانش آموختگان فاطمی در برابر دشمن تزلزلی به خود راه ندادند چنانچه حضور بی‌نظیر در راهپیمایی 22 بهمن امسال و شعارهای صریح و آشکارشان فریاد فاطمی ملت بصیر ماست که به رخ جهانیان کشانده شد و به جبهه استکبار فهماند که این ملت از حقوق مسلم خود از جمله حق استفاده از فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای و غنی سازی کوتاه نمی‌آید.
بشیری خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور، گفت: تیم مذاکره‌کننده باید در مذاکرات با 1+5 این خواست و مطالبه را نمایندگی کنند و بازتاب دهنده صدای رسای عزتمندی بیشتر ملت حق طلب کشورمان بوده و در مقابل دشمن موضع‌گیری جدی داشته باشد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تحولات خاورمیانه افزود: ملت ما در موضوع خاورمیانه با تاسی از امام راحل و خلف صالح او، اسرائیل را غده سرطانی دانسته و بر محو آن رژیم اشغالگر اصرار دارد.
این عضو فراکسیون اصولگرایان با تاکید بر اینکه سوریه با حمایت‌های آمریکا، غرب و پادوهای منطقه‌ آنها از تروریست‌ها گرفتار بحران شده است تا با فروپاشی یکی از محورهای مقاومت، به رژیم صهیونیستی در واپسین ایام حیات خود فضای تنفس بیشتری داشته باشد که البته این خیال را به گور خواهند برد.
بشیری با بیان اینکه آنچه در خصوص نتایج مذاکرات هسته ای و مسایل بین المللی مهم است این است که دولتمردان آمریکایی باید بدانند دوران بازیگری و ستیزه ‌جویی با ملت‌های آزاده گذشته است.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با ابلاغ این سیاست‌ها ضمن مایوس سازی دشمن، بستر شکوفایی کشور را پیش روی مسئولان کشور گشودند.
این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه انتظار عموم ملت از قوای سه گانه و مجمع تشخیص مصلحت نظام این است که فرمان اقتصاد مقاومتی را نه در حرف و شعار بلکه در مقام عمل بدون فوت وقت و متناسب با وظایف ذاتی و در چارچوب‌های ترسیمی عملیاتی و اجرایی کنند، افزود: چرا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار، تحریم، دشمنی‌ها و خصومت‌های شدید می‌تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.
بشیری با تاکید بر اینکه نباید شیطنت‌های فتنه‌گران را خاتمه یافته تلقی کنیم، تصریح کرد: آنها هر کجا که باشند دسیسه می‌کنند، اگر در رسانه باشند امامت، احکام مسلم دین و منافع ملی را مورد هجمه قرار می‌دادند و در ساز بد صدای تفرق و تشتت بین خانواده امت اسلامی می‌دمند.
نفوذ فتنه گران در مصادر امور اجرایی
این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: اگر فتنه‌گران در مصادر امور اجرایی نفوذ کنند که متاسفانه بعضا نفوذ کرده‌اند، کالبد اجرایی را دستخوش سستی،‌انحراف و فساد می‌کنند از این رو انتظار می‌رود از دولتی که با شعار تدبیر و امید و اعتدال و پرهیز از افراطی‌گری بر سر کار آمده است و زیر تابلوی راست گفتاری و درست کرداری خود را فراجناحی خوانده و می‌خواند، فرصت سازی و مسئولیت را به افراطیون غرب‌زده که با اصل نظام ناسازگاری داشته باشند واگذار نکنند.
وی با بیان اینکه فتنه گران با شعارهای سر داده دولت هماهنگی ندارند، گفت: آنها به دلیل بی‌اعتقادی به دولت اسلامی مانعی برای تحقق وعده‌های امیدبخش دولت خدمتگزار خواهند بود بنابراین انتظار می‌رود که دولت براساس سوگند به قرآن و در مقابل نمایندگان از دادن پست‌ به کسانی که با جمهوریت و اسلامیت نظام ستیزه کرده‌اند، اجتناب کند.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش از تشریف‌فرمایی آیت‌الله مکارم شیرازی در پاکدشت برای افتتاح ساختمان جدید حوزه عملیه امام جعفر صادق(ع) قدردانی کرد و با یادآوری بازدید رئیس و اعضای کمیسیون صنایع از صنایع پاکدشت خواستار اقدامات جدی برای رفع مشکلات مطروحه با حضور مسئولان مربوطه شد.
بشیری از وزیر نیرو و مجموع همکارانش در امور آب استان تهران به دلیل کلنگ‌زنی خط انتقال آب برای مصارف کشاورزی، ‌مردم منطقه شهرستان‌های پاکدشت، ورامین، پیشوا و قرچک قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که کشاورزان با استفاده از این خط انتقال آب بهره‌های لازم را ببرند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، پروژه‌های مسکن مهر را اقدام شایسته‌ای برای خانه‌دار شدن مردم کشور به ویژه جوانان دانست و از وزیر راه و شهرسازی کشور خواست که دستورات لازم را برای تکمیل سایر پروژه‌ها و بخش‌های باقیمانده به ویژه تکمیل مدارس و کلانتری در مسکن امام رضا پاکدشت را صادر کند.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی همچنین از وزیر راه و شهرسازی خواستار تکمیل کمربندی پاکدشت، محور بابایی به پاکدشت و متروی تهران پاکدشت شریف آباد شد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...