نسخه چاپی

هر كس از مسیر ولایت خارج شود، گمراه می شود

عکس خبري -هر کس از مسير ولايت خارج شود، گمراه مي شود

فرماندار سابق شهرستان شبستر با بیان اینكه اندیشیدن در خصوص مشكلات شهرستان شبستر خواب را از من سلب كرده بود، گفت: همواره در دوران مدیریت خود از منویات رهبری و ولایت فقیه پیروی كردم چرا كه معتقدم اگر كسی از مسیر ولایت خارج شود، گمراه می شود.

به گزارش نما ، جمشید عقلمند مرجانی در آیین تودیع خود با بیان اینکه اندیشیدن در خصوص مشکلات شهرستان شبستر خواب را از من سلب کرده بود و همواره در دوران مدیریت خود پیروی از منویات رهبری و ولایت فقیه را در نظر داشتم چرا که معتقدم اگر کسی از مسیر ولایت خارج شود، گمراه می شود، اظهار کرد: در زمان ورود به شهرستان و آغاز مدیریت خود، شعار الله اکبر و پاینده باد رهبر را داده و مسیر ولایی خود را مشخص کردم.
وی با بیان اینکه افتخار می کنم که خادم این نظام و ملت بودم، اعلام کرد: با خدمت خالصانه به مردم دین خود را نسبت به شهدا و انقلاب اسلامی ادا می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه شهرستان شبستر رتبه دوم تکریم ارباب رجوع را در سال 90 و رتبه اول تکریم اراب رجوع را در سال 91 در بین 241 دستگاه اجرایی استان کسب کرده است، یادآور شد: مردم شهرستان شبستر با مشارکت 25 درصدی در انتخابات سال 92 ، وفاداری خود را نسبت به نظام بیش از پیش ثابت کردند.
فرماندار سابق شبستر با اشاره به مشکلات این شهرستان متذکر شد: کمبود آب کشاورزی در این منطقه متوجه اکثر کشاورزان است که انتظار می رود با انتقال آب ارس به دشت شبستر این مشکل حل شود و همچنین عدم راه ارتباطی شبستر به تسوج و وصل به سلماس یکی از مشکلات جدی است که فرماندار جدید باید در حل آن اهتمام بورزد و همچنین مشکل خشک شدن دریاچه ارومیه و گرد و غباری که زمین های این شهرستان را تهدید می کند، یک مشکل اساسی است که باید مورد توجه مسوولان استانی قرار بگیرد.
وی در خاتمه با بیان اینکه یک هزار میلیارد تومان در این شهرستان سرمایه گذاری شده است، گفت:اقدامات مهمی چون احداث جاده صوفیان-شبستر را در دوران مدیریت خود عملیاتی کردیم.

۱۳۹۲/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...