نسخه چاپی

مردم چوب چه كسانی را می خورند؟

عضو سابق كمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مردم ما چوب بی‌قابلیتی مدیرانی را می‌خورند كه نمی‌توانند در استفاده از انرژی بهره‌وری را به خوبی اجرایی كنند.

به گزارش نما ، به نقل از ایسنا، عباسعلی نورا گفت: اتلاف انرژی در ایران چند برابر اتلاف انرژی در کشور‌های اروپایی است که اگر جلوی آن را بگیریم و بهره‌وری از نیروگاه‌ها بالا برود، نیازی به افزایش قیمت حامل‌های انرژی نخواهد بود.
او با بیان این‌که در بهترین حالت نیروگاه‌ها 50 درصد بهره‌وری دارند، گفت: این درحالی است که با وجود داشتن سوخت رایگان، قیمت انرژی‌های ما باید ارزان‌تر از چیزی که الان است، باشد، بنابراین بهره‌وری می‌تواند مشکل‌گشای زیادی در زمینه‌ی انرژی و هم‌چنین اقتصاد ما باشد اما متاسفانه ما حاضر نیستیم آن را بپذیریم.
عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تصریح این مطلب که متاسفانه از افراد دارای تخصص و دارای قابلیت ایجاد بهره‌وری کمتر استفاده می‌شود، گفت: در همین دولت جدید نیز ما کمتر می‌بینیم که از افراد متخصص استفاده شود، به‌گونه‌ای که حتی از اعضای سابق کمیسیون برنامه و بودجه که سال‌ها تجربه در این حوزه داشته‌اند نیز استفاده نشده است.

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...