نسخه چاپی

جزئیات جلسه روحانی با فراكسیون رهروان

عضو شورای مركزی فراكسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: دست یابی به راهكارهایی برای تقویت رابطه فراكسیون و دولت مهمترین نتیجه جلسه امروز فراكسیون رهروان با رئیس جمهور بود كه بر این اساس مقرر شد نشست های دائمی و تخصصی میان وزیران و نمایندگان در قالب كمیته های مشترك برای پیگیری مطالبات مردم برگزار شود.

به گزارش نما ، به نقل از مهر، منصور حقیقت پور در تشریح جلسه مشترک رئیس جمهور با اعضای فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه راهکار های تعمیق تعامل فراکسیون رهروان و دولت بررسی شد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نتیجه اصلی این جلسه دست یابی به راهکارهایی برای تقویت رابطه فراکسیون و دولت بود که بر این اساس مقرر شد نشست های دائمی و تخصصی میان وزیران و نمایندگان در قالب کمیته های مشترک برای پیگیری مطالبات مردم برگزار شود.
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ادامه داد: رئیس جمهور معتقد بود باید سئوال از وزیران معطوف به وظایف آنها باشد، در مورد سیاست خارجی و اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها نیز روحانی به نمایندگان توضیحاتی داد.
وی افزود: در این جلسه تعدادی از نمایندگان به قید قرعه انتخاب شده و سخنرانی کردند که از جمله آن ها علی مطهری نماینده تهران بود علاوه بر این هادی قوامی عضو شورای مرکزی فراکسیون و کاظم جلالی رئیس فراکسیون نیز سخنرانی کردند
حقیقت پور اظهار داشت: نمایندگان در این جلسه به انتصابات دولت در شهرستان ها انتقاد کرده و اعلام کردند که توقع تعامل بیشتر دولت برای انتصاب استانداران و فرماندارن و مدیران شهرستان ها را داشتیم. زیرا ورود افراد تندرو به عرصه های مدیریتی به نفع کشور نیست و انتصابات باید بر پایه اعتدال باشد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...