نسخه چاپی

سخنان طیب نیا درباره رییس سابق دانشگاه تهران

عکس خبري -سخنان طيب نيا درباره رييس سابق دانشگاه تهران

وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به نقش دانشگاه تهران در انجام مطالبات رهبر انقلاب و دولت گفت: فرهاد رهبر همیشه خادم دانشگاه تهران و مورد اعتماد و وثوق دولت است.

به گزارش نما ، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی و استاد دانشگاه تهران عصر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه تهران و تقدیر از فرهاد رهبر، گفت: رشد، پیشرفت و شکوفایی ایران امروز در پرتو سیاست‌های ابلاغی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تبعیت از آنهاست.
وی افزود: امروز دنیا در حال تغییر و تحول واقعی است و امیدواریم ما نیز بتوانیم در این تغییر و تحولات سهم خوبی داشته باشیم.
وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره حضور محمدحسین امید در دانشگاه، گفت: آقای امید نیازی به معرفی ندارد و وی از فرزندان خوب دانشگاه تهران است و من می‌دانم که وی مورد وثوق و استقبال شخص آقای فرهاد رهبر هم بوده‌ و از ا ینکه این مسئولیت را پذیرفت کمال تشکر را داریم.
طیب‌نیا افزود: فرهاد رهبر نیز عضو هیئت‌علمی دانشگاه و همیشه خادم این دانشگاه و مورد اعتماد و وثوق دولت است.
وی گفت: به جز ما 3 نفر (طیب‌نیا، فرجی‌دانا و گودرزی) چند نفر دیگر از اعضای دولت نیز مایل بودند در این جلسه شرکت کنند، اما من به دلیل مشغله‌های کاری فراوان از آنها خواهش کردم که ما به نمایندگی از آنها در این جلسه حضور داشته باشیم.
وزیر امور اقتصاد و دارایی، افزود: من و فرهاد رهبر از 35 سال پیش به عنوان دوست، همکلاس و همکار با یکدیگر در ارتباط بودیم و برای اعتلای نظام مقدس اسلامی تلاش کرده‌ایم که قطعا در آینده هم همین‌گونه خواهد بود.
طیب‌نیا با اشاره به اینکه سال گذشته سال حماسه سیاسی و اقتصادی بود، گفت: حماسه سیاسی در پرتو حضور مردم در انتخابات، 22 بهمن و مذاکرات هسته‌ای عملی شد و اکنون نیز نوبت به خلق حماسه اقتصادی است. صبح امروز در خدمت رهبر انقلاب بودیم و معظم‌له سیاست‌های انقلاب را تبیین کردند و مطالبه جدی ایشان این است که این مسئله در سال آینده به خوبی پیگیری شود.
وی گفت: نیاز امروز کشور رشد مستمر، پایدار و درون‌زاست و این رشد مبتنی بر اقتصاد دانش‌بنیان خواهد بود.
وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه بخش زیادی از اقتصاد ما در آینده باید از رشد بهره‌وری و استفاده از دانش علم و فناوری‌های جدید باشد، گفت: دانشگاه تهران به عنوان نماد علم و دانش در بخش‌های مختلف به خصوص در بخش اقتصاد می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت و تعالی در کشور باشد.
طیب‌نیا در پایان گفت: امیدوارم با همکاری مدیریت جدید و حضور فرهاد رهبر بتوانیم از ظرفیت دانشگاه تهران در راستای خواسته‌های رهبری و دولت از وزارت اقتصاد در خدمت‌رسانی به نظام موفق باشیم.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...