نسخه چاپی

اظهارنظر باهنر درباره استیضاح وزیران

عکس خبري -اظهارنظر باهنر درباره استيضاح وزيران

نایب رییس مجلس شورای اسلامی درباره اینكه 6 نفر از وزیران در لیست استیضاح قرار گرفته اند و این لیست چقدر جدی است گفت: این لیستی كه شما می گویید جدی نیست و نامه ای هم به هیات رییسه نیامده است.

به گزارش نما ، به نقل از ایرنا، محمدرضا باهنردرباره احیا خانه احزاب، گفت: این موضوع در روزهای باقیمانده سال جاری اتفاق نمی افتد، البته ما پیشنهاد دادیم که خانه احزاب دوباره تاسیس شود.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین افزود: خانه احزاب در دوره های گذشته موفق عمل نکرده است چرا که بعضی از شرکت کنندگان در خانه احزاب آنجا را به مثابه حزب یعنی محلی برای مبارزات و رقابت های حزبی تبدیل کرده بودند.
وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که بتوانیم یک باشگاهی از فعالان حزبی شکل بدهیم البته در چارچوب قانون اساسی و قانون موجود کشور و خوب است که احزاب با یکدیگر مذاکره و تعامل داشته باشند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ سوالی مبنی برای اینکه سفر خانم اشتون به ایران می تواند در روند مذاکرات و همچنین روابط تجاری کشورمان با اتحادیه اروپا مثبت باشد، گفت: حواشی منفی سفر خانم اشتون به ایران بیشتر از حواشی مثبت آن بود.
وی در پاسخ به این سوال که 6 نفر از وزیران در لیست استیضاح قرار گرفته اند و این لیست چقدر جدی است و آیا نامه ای در این باره به هیات رییسه رسیده است، گفت: این لیستی که شما می گویید جدی نیست و نامه ای هم به هیات رییسه نیامده است، البته عده ای از نمایندگان مصمم هستند و درباره برخی وزیران می گویند حتی تا 100 امضاء هم جمع کرده اند.
باهنر درباره این که می گویند استیضاح وزیر آموزش و پرورش جدی است، گفت: نه این را من نمی دانم. ما در حال مذاکره هستیم و تلاش مان این است که تا آنجا که امکان دارد به استیضاح نرسیم و از آن طرف هم ما محکوم به اجرای قانون اساسی هستیم، یعنی اگر حداقل 10 نفر از متقاضیان استیضاح کوتاه نیایند و اصرار داشته باشند ما موظف هستیم که به آیین نامه عمل کنیم

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...