نسخه چاپی

نگاه احزاب به دولت امید همراه با نگرانی است

عکس خبري -نگاه احزاب به دولت اميد همراه با نگراني است

دبیركل جامعه نمایندگان ادوار گفت: نگاه ما به سیاست دولت یازدهم در زمینه حمایت از احزاب تاكنون با نگاه امید و نگرانی بوده است، امید ما به حرف و شعار آنهاست تا برای فعالیت احزاب بستر سازی كند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محسن کوهکن" مهم‌ترین اتفاق احزاب در سال 92 را تحقق حماسه سیاسی ارزیابی کرد و اظهار داشت: غرب و رژیم غاصب صهیونیسم پیش‌بینی و برنامه‌ریزی گسترده‌ای را کرده بود تا نماد مردم سالاری دینی (انتخابات ریاست جمهوری) را برای نظام به یک چالش تبدیل کند.
وی ادامه داد: برخورد صحیح و منطقی کاندیدا، احزاب همچنین بصیرت لازم مردم فرصتی را به غرب نداد بلکه انتخابات را به آبرویی برای نظام جمهوری اسلامی و افتخاری برای مردم تبدیل کرد و حماسه سیاسی مدنظر "مقام معظم رهبری" اتفاق افتاد.
وی با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم نسبت به احزاب و تشکل‌ها اضافه کرد: این دولت رسما اعلام می‌کرد که اعتقادی به کار حزبی ندارد و ابایی از گفتن آن نداشت و همواره آن را نمایان می‌کرد.
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در آن زمان احزاب و تشکل‌ها مستقل و بیگانه از دولت حرکت می‌کردند و این درحالی‌ است که دولت یازدهم در مرحله حرف و شعار خود را طرفدار احزاب دانست که این نکته مثبتی است.
کوهکن بیان داشت: دغدغه میان فعالان احزاب نوع انتظار دولت از فعالیت حزبی است و اینکه امروزه انتقاد جریانات سیاسی از سوی دولت اینگونه برداشت می‌شود که برخی فعالان سیاسی در راستای تضعیف دولت گام بر می‌دارند نوعی نقض غرض است.
دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار اظهار داشت: نگاه ما به سیاست دولت یازدهم در زمینه حمایت از احزاب تاکنون با نگاه امید و نگرانی بوده است، امید ما به حرف و شعار آنهاست تا برای فعالیت احزاب بستر سازی کنند و نگرانی از اینکه صحبت‌ها و انتقادهای ما از سوی دولت جدی گرفته نشده و آنها روی خوشی را به منتقدین نشان ندهند.
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: اگر دولت بگوید به دنبال تقویت حزب نیستم اما به دنبال بستن دهان آنها نیز نباشد به مراتب بهتر از این است که دولت بگوید به دنبال دادن بلندگو به احزاب هستم اما آنچه را که من می‌خواهم از بلندگو بگویید.
وی در پایان افزود: به مرور زمان با تغییر رفتارها یا اصلاح آن نگرانی‌های احزاب نیز برطرف شده و امیدها افزایش خواهد یافت.

۱۳۹۲/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...