نسخه چاپی

چرا موسوی به تیم ملی والیبال ایران دعوت نشد؟

به گزارش نما، حسین معدنی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص لیست جدید اعلام شده برای تیم‌های ملی الف و ب والیبال، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این فهرست را در واقع کمیته فنی تایید کرد. آنها در خصوص لیست یاد شده اعمال نظر کردند. البته من با توجه به اینکه در تبریز حضور دارم، فهرست خودم را برای آقای خوش‌خبر ایمیل کردم که در جلسه کمیته فنی مورد بررسی قرار گرفت و فهرست نهایی منتشر شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در فهرست شما تغییراتی ایجاد شد؟، عنوان کرد: تغییرات کوچکی در این فهرست انجام گرفت. البته چندان قابل توجه نیست و به هیچ وجه ناراحت نیستم. این را بگویم من فهرست 35 نفره‌ای را در اختیار فدراسیون قرار دادم که آنها از بازیکنان مورد نظر من کسی را حذف نکردند و چند نفر را به آن اضافه کردم. باید این را هم بگویم که 7 یا 8 بازیکن دیگر هم وجود دارند که می‌توانستند به اردوی تیم ملی دعوت شوند به هر حال کار انتخاب بازیکنان واقعا سخت است.

مربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص مذاکراتش با اسلوبودان کواچ هم تاکید کرد: من هنوز موفق نشدم با ایشان صحبت کنم. روز دوشنبه قرار است افشاردوست و خوش خبر با وی ملاقات کنند که من نقطه نظرات خودم را به آنها گفتم تا به کواچ ارائه کنتد و پس از آن شرایط همکاری و نحوه تمرینات مشخص خواهد شد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود کواچ خیلی دیر به تیم ملی ملحق خواهد شد، بیان کرد: مربیان خوب دنیا اکثرا مشغول فعالیت هستند و کمتر مربی بدون تیم مانده است. اگر دنبال مربیان خوب هستیم، مجبوریم با کسانی مذاکره کنیم که دارای تیم هستند و این مشکلات نیز وجود دارد. البته کارها به خوبی پیش می‌رود و زمان را از دست نخواهیم داد.

معدنی در پاسخ به این پرسش که آیا بهترین مدافع جهان در لیست شما حضور داشت؟، عنوان کرد: لیستی که من اعلام کردم بعد از محرومیت انضباطی محمد موسوی بود و طبیعتا به خاطر محرومیت ایشان نام وی را در فهرست خود قرار ندادم و این کاملا طبیعی بود که در چنین شرایطی نتوانیم در اردوها بتوانیم از موسوی استفاده کنیم زیرا کمیته انضباطی این اجازه را به ما نمی‌دهد.

وی در خصوص زرینی نیز بیان کرد: حمزه زرینی آسیب دیده است و متاسفانه دو سه ماه نمی‌تواند در تمرینات حضور پیدا کند. به احتمال زیاد وی لیگ جهانی را هم از دست خواهد داد. البته اگر شرایط بهتر شود و آسیب دیدگی زرینی به موقع رفع شود، حتما وی را به تیم ملی دعوت خواهیم کرد تا از تجربیات این بازیکن خوب بهره بگیریم.

مربی تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت خود با تیم شهرداری تبریز نیز گفت: من به تبریز آمدم تا به جمع بندی برسیم و گزارش‌های نهایی را در اختیار باشگاه قرار دهیم. در خصوص ادامه همکاری هنوز باشگاه شهرداری با من هیچ صحبتی نکرده و وضعیت مشخص نیست.

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...