نسخه چاپی

چرا "نعمت‌زاده" و "ابتكار"در جلسات شورای عالی معادن شركت نكرده‌اند؟

ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی معادن گفت: وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در طول یك سال گذشته حتی یك بار در هم در جلسات این شورا حضور نداشتند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه و سروستان عملکرد شورای عالی معادن در طول یک سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه جلسات این شورا به صورت منظم و دو هفته یک بار برگزار شد به طوری که آخرین جلسه روز گذشته، دوشنبه 26 اسفند برگزار شد.
وی افزود: شورای عالی معادن در طول سال گذشته مصوبات خوبی را داشت ولی امیدواریم سال آینده شاهد تغییر جدی در دستور کار این شورا ایجاد شود.
اسماعیلی اظهار داشت: بنده به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی معادن ضمن تشکر از وزیر صنعت، معاونین و سایر اعضای این شورا ولی اشکالاتی را به شورای عالی معادن وارد می‌دانم.
وی افزود: یکی از مهمترین ایرادات شورا حضور نیافتن وزیر صنعت، معدن و تجارت حتی یک بار در این جلسات بود این در حالی است که وزیر صنعت به عنوان رئیس این شورا فعالیت می‌کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در زمان دولت قبلی وزیر صنعت گاه و بیگاه در جلسات شورای عالی معادن شرکت می‌کرد ولی قائم مقام وی در تمام جلسات حضور داشت، متاسفانه قائم مقام وزیر صنعت فعلی هم تاکنون در جلسات شورای عالی معادن شرکت نکرده است.
وی اظهار داشت: البته رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس سازمان منابع طبیعی که به عنوان اعضای رسمی شورای معادن هستند نیز به صورت منظم در جلسات این شورا شرکت نکردند.
وی گفت: آقای جلالی رئیس سازمان منابع طبیعی گاها در جلسات شرکت می‌کرد ولی خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست حتی یک بار هم در این جلسات حضور پیدا نکرد.
ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی معادن گفت: امیدواریم سال آینده شاهد پویایی این شورا با حضور همه اعضا باشیم.

۱۳۹۲/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...