نسخه چاپی

مردم نیشابور به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

مردم ولایتمدار نیشابور برای استقبال از رهبر معظم انقلاب در جوار بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) همزمان با نخستین روز سال نو به مشهد می‌روند.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، دبیر هماهنگی میثاق یاران خراسانی با مقام معظم رهبری امروز در نیشابور اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار و شهید‌پرور نیشابور به برکت قدوم مبارک حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا (ع) همواره مفتخر هستند که حدیث سلسلة‌الذهب را که اساس ولایت و امامت است در طول تاریخ زنده نگه داشته و در طلیعه سال 93 از این شهر ولایت‌مدار به دیدار ولی‌امر زمان خود می‌روند.
حامد شیرازیان افزود: مقام معظم رهبری با تعیین نقشه راه انقلاب و جهان اسلام از مضجع شریف رضوی تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب و امید آنان را به یأس مبدل می‌کنند و به دل‌های دوستان قوت و گرما می‌بخشند.
شیرازیان خاطرنشان کرد: صدها نفر از اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور نیشابور روز جمعه اول فروردین‌ماه 1393 ساعت 9 صبح برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیشوای عظیم‌الشأن امت اسلام در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی حضور خواهند یافت.
وی یادآور شد: ما با حضور در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) با آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کرده و بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان اسلام و قرآن را ناامید خواهیم کرد.
شیرازیان گفت: مردم نیشابور در سال 92 با حضور پرشکوه و مشارکت مثال‌زدنی خود در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را رقم زدند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...