نسخه چاپی

تخفیف 30 درصدی "بهای بلیت قطار" شركت‌های ریلی از 16 فروردین

مدیركل تنظیم و نظارت بر بازار راه‌آهن با اعلام آمادگی راه‌آهن برای دور دوم سفرهای نوروزی از تداوم تخفیف حداكثر 30 درصدی بهای بلیت برخی شركت‌های ریلی از روز 16 فروردین خبر داد.

به گزارش نما ، مرتضي جعفري مديرکل تنظيم و نظارت بر بازار راه آهن با اشاره به حجم مسافر جابه جا شده در دور اول سفرهاي نوروزي گفت: در دور اول در مجموع يک ميليون و 207 هزار مسافر جابه جا شده است.
وي با بيان اقدامات صورت گرفته از ابتداي سفرهاي نوروزي افزود: ظرفيت ايجاد شده در اين ايام يک ميليون و 900 هزار نفر صندلي بوده که حجم قابل توجهي از آن در دور اول مورد استفاده قرار گرفته است.
مديرکل تنظيم و نظارت بر بازار راه آهن از اعلام آمادگي شرکت هاي ريلي به منظور تخفيف در بهاي بليت حداکثر تا 30 درصد خبر داد و گفت: در حال حاضر چند شرکت از جمله شرکت ريل ترابر سبا و شرکت راه آهن شرقي بنياد در اين مورد آمادگي خود را اعلام کرده اند و اين روند پس از ايام نوروز نيز ادامه خواهد داشت.
وي همچنين در خصوص سامانه اطلاع رساني و پاسخگويي به شکايات (5149) تصريح کرد: از ابتداي دور اول سفرهاي نوروزي به طور متوسط روزانه تعداد 800 پيامک به اين سامانه ارسال شده که شکايات مربوط به خدمات به صورت آني و ساير موارد در کوتاه ترين زمان ممکن رسيدگي شده است.

۱۳۹۳/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...