نسخه چاپی

مسابقات موتورسواری و اتومبیل‌رانی ارس لغو شد

عکس خبري -مسابقات موتورسواري و اتومبيل‌راني ارس لغو شد

مدیر ورزش منطقه آزاد ارس گفت: مسابقات موتورسواری و اتومبیل‌رانی منطقه آزاد ارس به دلیل بارش برف و باران لغو شد.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، عیسی اکبرزاده اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش برف و باران در منطقه آزاد ارس و شهر جلفا بوده‌ایم و با توجه به لغزندگی پیست موتورسواری و احتمال آسیب دیدن موتورسواران و همچنین لغزندگی پیست اتومبیل رانی تصمیم گرفتیم رقابت‌های روز 11 و 12 فروردین را لغو کنیم.
وی افزود: زمان جدید این مسابقات متعاقبا اعلام می‌شود اما با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه نیز چند جنگ در منطقه آزاد برگزار خواهیم کرد، به احتمال فراوان مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری منطقه آزاد همزمان با این جنگ‌ها برگزار شود تا گردشگران در اوقات فراغت خود در این منطقه لذت کافی را ببرند.
مدیر ورزش منطقه آزاد ارس افزود: در 10 روز اول سال 93 رقابت‌های خانوادگی در رشته های ماهیگیری، قایقرانی، بادبادک پرانی، تیراندازی با کمان، تفنگ بادی و دارت و بازی های بومی در چهار ماده هفت سنگ، کشتی و مچ اندازی برای آقایان و طناب کشی به صورت مجزا برای آقایان و بانوان برگزار گردید.
وی همچنین از برگزاری مسابقات قوی‌ترین کودکان ارس در دو منطقه جلفا و خدافرین خبر داد و گفت: در این مسابقات بیش از پنج هزار تماشاکر شاهد رقابت بین قوی‌ترن کودکان ارس بودند.

۱۳۹۳/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...