نسخه چاپی

توزیع 3 هزار بروشور در شهرستان زنجان برای حفاظت از منابع طبیعی

عکس خبري -توزيع 3 هزار بروشور در شهرستان زنجان براي حفاظت از منابع طبيعي

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان گفت: همزمان با روز طبیعت تعداد 3 هزار بروشور تبلیغاتی در راستای حفاظت از منابع طبیعی توزیع می‌شود.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، رحیم اسکندری با اشاره به روز 13 فروردین به عنوان روز طبیعت اظهار داشت: یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان تمهیدات مختلفی برای حفاظت از منابع طبیعی در نظر گرفته است.
وی با اشاره به استقرار اکیپ‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در مناطق مختلف استان زنجان خاطرنشان کرد: در ورودی شهر زنجان تعداد سه اکیپ در روز طبیعت مستقر خواهند بود.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان به توزیع بروشور در روز طبیعت اشاره و بیان کرد: در شهرستان زنجان تعداد 3 هزار بروشور در بین شهروندان توزیع خواهد شد.
این مسئول به هدف توزیع بروشور اشاره و خاطرنشان کرد: این بروشورها با هدف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم در راستای حفظ و صیانت از منابع طبیعی توزیع خواهد شد.
اسکندری به موارد درج شده در بروشورها اشاره و عنوان کرد: در این بروشورها راهکارهای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به طبیعت عنوان شده که از این طریق مردم با این راهکارها آشنا می‌شوند.
وی گفت: همچنین تهیه و توزیع کیسه‌های زباله از دیگر اقدامات یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان است که در روز طبیعت به منظور جمع‌آوری زباله در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان به شهروندان توصیه کرد در صورت روشن کردن آتش حتما پس از ترک مکان از مهار آن اطمینان حاصل کنند.
گفتنی است استان زنجان دارای یک میلیون 137 هزار و 60 هکتار مرتع و حدود 100 هزار هکتار جنگل طبیعی است.

۱۳۹۳/۱/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...