نسخه چاپی

گاف عجیب در جشنواره فیلم فجر

هوشنگ گلمكانی می گوید: شهین تسلیمی نامزد بهترین بازیگر نقش مكمل زن جشنواره فیلم فجر سی و دوم بود اما نعیمه نظام دوست به اشتباه معرفی شد.

به گزارش نما ، بکی از اعضای هیات داوران فیلم فجرمی گوید که شهین تسلیمی یکی از نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر سی و دوم بود اما بر اثر یک اشتباه نعیمه نظام دوست به عنوان یکی از نامزدها معرفی شده است.
هوشنگ گلمکانی در مقاله ای که تحت عنوان «چرا عصبانی باشم؟ کلی تجربه کردم!» به نکته جالبی اشاره کرده که تاکنون از سوی هیچ یک از مسوولان جشنواره اصلاح نشده است.
گلمکانی نوشته است: «در تعیین نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن، روی بازیگر نقش خاله پری در فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» توافق حاصل شد اما کسی نام بازیگر این نقش را نمی دانست. فرصت برای رساندن خبر نامزدها به رسانه ها کم بود. با تلفن همراه بهروز افخمی تماس گرفته شد که یا جواب نداد یا در دسترس نبود.
وی در ادامه در ویژه نامه نوروزی مجله ۲۴ نوشته است : «با آقای ساداتیان، یکی از دو تهیه کننده فیلم تماس گرفته شد که نام بازیگر این نقش را نعیمه نظام دوست اعلام کرد و همین نام در فهرست نامزدها ثبت و اعلام شد و عکس او هم در مراسم پایانی بر بالای اسمش نمایش داده شد. اما حالا معلوم شده که نام بازیگر آن نقش و نامزد دریافت جایزه ی بازیگر زن نقش مکمل، شهین تسلیمی است. آقای ساداتیان هم بابت این اشتباه عذرخواهی کرد!»

۱۳۹۳/۱/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...