نسخه چاپی

مجروح شدن 276 نفر بر اثر تصادف طی 15 روز اخیر در البرز

عکس خبري -مجروح شدن 276 نفر بر اثر تصادف طي 15 روز اخير در البرز

رئیس مركز فوریت‌های پزشكی استان البرز گفت: طی 15 روز اخیر 276 نفر در استان البرز بر اثر تصادفات رانندگی مصدوم شدند.

به گزارش نما ، به نقل از فارس ، کورش سلیمی اظهار داشت: بر اساس وظائف ذاتی مرکز فوریت‌های پزشکی و همچنین وظایفی که در چارچوب برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی بر عهده ما قرار گرفته است، نیروهای امدادی و پزشکی این مرکز در طول ایام نوروز به صورت کامل در آماده‌باش بودند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های فراوان و شبانه‌روزی انجام شده در طرح نوروزی که از روز 26 اسفند آغاز شد، توانستیم خدمات خوبی به مردم به ویژه مسافران نوروزی ارائه کنیم.
* انجام حدود 2 هزار عملیات امدادی در البرز
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز در پاسخ به این پرسش که در ایام نوروز امسال چه تعداد عملیات امداد و نجات توسط ماموران این مرکز انجام شده است، گفت: بر اساس آمارهای رسمی و ثبت شده در طرح‌ تسهیلات نوروزی که از روز 26 اسفند انجام شد، حدود 2 هزار عملیات امداد و نجات توسط ماموران ما انجام شده است.
سلیمی افزود: بنابراین طی 15 روز اخیر و تا پایان روز یازدهم فروردین در مجموع یک هزار و 973 عملیات امداد و نجات توسط ماموران مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز انجام شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد 345 عملیات مربوط به امدادرسانی به حادثه‌ دیدگان تصادفات رانندگی است.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز بیان داشت: بخش مهمی از این عملیات‌ها از طریق 4 ایستگاه امدادی اورژانس مستقر در محورهای برون‌شهری استان هدایت و انجام شده است.
سلیمی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه تعداد از شهروندان در اثر حوادث جاده‌ای در ایام نوروز مجروح شدند، گفت: طی 15 روز اخیر 276 نفر بر اثر تصادفات در استان البرز مجروح شدند که از این تعداد 105 نفر در تصادفات جاده‌ای و محورهای برون‌شهری حادثه دیدند.
وی متذکر شد: همچنین 171 نیز در محورهای درون شهری و بر اثر حوادث رانندگی مجروح شدند که به این تعداد از شهروندان نیز خدمات امداد و نجات ارائه شده است.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: خوشبختانه با مقایسه آمار حادثه‌ دیدگان در تصادفات با مدت مشابه سال گذشته، به این نتیجه رسیدیم که تعداد مصدومان کاهش داشته است.
سلیمی بیان داشت: در مدت مشابه سال گذشته تعداد مصدومان 322 نفر بود.
وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، در روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروزی شاهد کاهش بیشتر آمار تصادفات و حادثه‌دیدگان باشیم.

۱۳۹۳/۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...