نسخه چاپی

ورود مسافران نوروزی به سروآباد از مرز 85 هزار نفر گذشت

عکس خبري -ورود مسافران نوروزي به سروآباد از مرز 85 هزار نفر گذشت

فرماندار سروآباد از ورود بیش از 85 هزار مسافر نوروزی به این شهرستان خبر داد و گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا پایان امروز، 9 هزار و 315 نفر در مراكز اقامتی این شهرستان اسكان یافته‌اند.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، احمد محمدرضایی اظهار کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون بیش از 85 هزار مسافر نوروزی به این شهرستان ورود پیدا کرده و 9 هزار و 315 نفر از آنها در مراکز اقامتی اسکان یافته‌اند.
به گفته وی، این تعداد مسافر و گردشگر در هشت مرکز اقامتی، دو خانه معلم و 6 مرکز شبانه‌روزی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند و در کنار این تعداد، از ظرفیت مدارس و مساجد نیز استفاده شده است.
فرماندار سروآباد با اشاره به بازدید بیش از 15 هزار نفر از منطقه اورامان طی شبانه‌روز گذشته تصریح کرد: بارش برف و برودت هوا موجب کاهش میزان ورود مسافران بوده است.
وی با بیان اینکه در زمینه خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران تا کنون کوچکترین مشکلی نداشته‌ایم، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش ستاد تسهیلات نوروزی و همچنین مهمان‌نوازی مردم به عنوان میزبانان اصلی شاهد افزایش میزان مسافران بوده‌ایم.
وی تصریح کرد: در زمینه وقوع تصادفات درون شهری نیز مورد خاصی وجود نداشته است، اما متاسفانه طی چند روز گذشته به دلیل برودت هوا و بارش برف و کولاک چندین فقره تصادف در گردنه ژالانه به وقوع پیوست که موجب فوت چند نفر از هموطنانمان شد.
شهرستان سروآباد مهم‌ترین منطقه استان از لحاظ اهمیت و تعدد جاذبه‌های طبیعی است، قسمت اعظم منطقه اورامان که دارای ارزش تاریخی، فرهنگی و طبیعی قابل‌توجهی است در این شهرستان واقع شده است.
سروآباد هر ساله به ویژه در دو فصل بهار و تابستان میزبان جمع زیادی از گردشگران و مسافران دوستدار طبیعت و جاذبه‌های بکر آن است.

۱۳۹۳/۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...