نسخه چاپی

ولایت معیار شناخت حق و باطل است

عکس خبري -ولايت معيار شناخت حق و باطل است

نماینده مردم تهران و شمیرانات در مجلس با اعلام اینكه دین خدا با شخصیت‌ها شناخته نمی‌شود، گفت: معیار شناخت حق و باطل شخصیت‌ها نیستند، بلكه ولایت میزان این شناخت است.

به گزارش نما ، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی صبح امروز در مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در جمع عزاداران آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل بیان داشت: معیار شناخت حق و باطل افراد و شخصیت‌ها نیستند، بلکه نشانه و آیه حق هستند.
وی با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) تصریح کرد: آن امام نخست شیعیان می‌فرمایند که توجه کنید دین خدا به شخصیت‌ها شناخته نمی‌شود، بلکه باید آیه حق را دانست، حق را شناخت و با آن آیه خواهی فهمید میزان و معیار چه کسی است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در محیط اطراف‌مان توجه داشته باشیم، تابلوها در خیابان و اتوبان به عنوان نشانه بوده و ما را به مسیر درست خودمان هدایت می‌کنند، یکی از علت‌هایی که ما راه را گم می‌کنیم و به بیراهه افتیم، این است که آیه و نشانه را دنبال نمی‌کنیم.
به گفته آقاتهرانی، در همه مسائل فرهنگی، دینی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تکلیف به‌درستی و روشنی مشخص شده و اگر افراد سالم باشند به روشنی می‌توانند با آیه‌ها و نشانه‌ها راه درست را طی کنند.
نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در وادی سیاست در دوران حاکمیت ولی‌فقیه ایشان به عنوان طراز و معیار هستند، اذعان داشت: دولت و مجلس و دیگر دستگاه‌ها هر کدام یک حرفی می‌زنند و گاها هر یک دیگری را محکوم می‌کنند، ولی معیار اصلی به دست مقام ولایت است.
آقاتهرانی تاکید کرد: در هر زمان و مکانی که هستیم باید نشانه حق و باطل را پیدا کرده، پایش کنیم تا راه را گم نکنیم، به راه مستقیم هدایت شده و به بیراهه نیافتیم.
این عضو جبهه پایداری در پایان گفت: در شناخت حق و باطل باید دقت کرد، باید سخت گرفت تا اشتباه نکنیم.

۱۳۹۳/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...