نسخه چاپی

قوچان‌نژاد در لیست 40 نفره بازیكنان مستعد جام جهانی قرار گرفت

عکس خبري -قوچان‌نژاد در ليست 40 نفره بازيکنان مستعد جام جهاني قرار گرفت

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در لیست 40 نفره بازیكنانی كه می‌توانند بعد از جام جهانی به تیم‌های بزرگ نقل مكان كنند قرار گرفت.

به گزارش نما ، سایت بلیچر ریپورت با ارائه گزارشی از بازیکنان 32 تیم حاضر در جام جهانی 40 بازیکن که با حضورشان در این تورنمنت می‌توانند به عنوان بازیکنان برجسته در تابستان امسال به تیم‌های بزرگتر نقل مکان کنند را معرفی کرد. در این بین از رضا قوچان‌نژاد در تیم ملی ایران به عنوان یکی از بازیکنانی نام برده شده که می‌تواند بعد از جام جهانی به تیم‌های بزرگتر نقل مکان کند. در این گزارش نوشته شده ستاره گلزن ایرانی که با زدن 9 گل در 11 بازی خیلی زود صاحب رکورد شده است استعداد زیادی دارد. وی با حضور در تیم چارلتون انگلیس تجربه جدیدی به دست آورده و توانسته یک گل نیز به ثمر برساند. او اگر همین روند گلزنی را در جام جهانی ادامه دهد می‌تواند به یک باشگاه بزرگتر نقل مکان کند.
ازگوئل گری و مارکوس روجو دو بازیکن تیم ملی آرژانتین نیز در این لیست قرار دارند. گری که در تیم بنفیلکا بازی می‌کند مورد علاقه دیوید مویس سرمربی تیم منچستر یونایتد است و او می‌خواهد این بازیکن را در قلب دفاع جذب کند.
روجو در اسپارتینگ لیسبون پیشرفت خوبی داشته و جزو ستاره‌های آرژانتین محسوب می‌شود.
سناد لوچیچ بازیکن تیم ملی بوسنی یکی دیگر از نفرات این لیست را تشکیل می‌دهد. این بازیکن در تدارک ترک لاتزیو است. او در رقابت‌های فصل جاری کالچیو عملکرد خوبی داشته است.
ویکتور موسس بازیکن تیم ملی نیجریه که به صورت قرضی در لیورپول بازی می‌کند در این لیست حضور دارد. این بازیکن در تیم لیورپول دوران خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. او با تلاش مضاعف می‌تواند بار دیگر به چلسی باز گردد و حتی در تکاپوی انتخاب یک باشگاه بزرگتر است. شانس این بازیکن این است که او یکی از نفرات اصلی استفان کشی سرمربی تیم ملی نیجریه است. در سیستم 3-3-4 این مربی موسس یکی از مردان اصلی است.
تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی هم‌گروه است.

۱۳۹۳/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...