نسخه چاپی

بررسی برخورد محافظ اشتون با خبرنگار سیما

عکس خبري -بررسي برخورد محافظ اشتون با خبرنگار سيما

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس از سفر كمیته ۳ نفره مجلس به اصفهان برای بررسی سفر "اشتون" به این شهر خبر داد و گفت: قرار است این كمیته ۳ نفره فردا به اصفهان اعزام شود.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، سید حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای سه نفره در این کمیسیون برای بررسی برخورد یکی از محافظان "اشتون" با یک خبرنگار در اصفهان خبر داد و گفت: کمیته‌ای سه نفره متشکل از بنده، محمدحسن آصفری نماینده اراک و محمدصالح جوکار نماینده یزد در این کمیسیون تشکیل شده است.
وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این کمیته 3 نفره فردا برای بررسی ابعاد سفر "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نیز علل برخورد یکی از محافظان وی با خبرنگار رسانه ملی، سفری یک روزه به شهر اصفهان داشته باشد.
همچنیم محمدصالح جوکار یکی دیگر از اعضای این کمیته 3 نفره در گفت‌وگوی دیگری به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم گفت: قرار است در این سفر ضمن دیدار با مسئولان استانی، دیدار و نشستی نیز با مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان داشته باشیم.
پیشتر، حسین حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس نیز گفته بود که کمیته‌ای از سوی کمیسیون امنیت ملی مجلس برای اهانت به خبرنگار رسانه ملی در استان اصفهان در جریان سفر"اشتون" به این شهر اعزام می‌شود.

۱۳۹۳/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...